Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2012 m. vasario 19 d.

„Pinterest“ – naujas socialinis tinklas rankdarbių verslui?



Paveikslėliai internete sulaukia žymiai daugiau dėmesio nei tekstas (tai akivaizdžiai matyti „Rinkodaros rankdarbiams“ puslapyje „Facebook'e“). Todėl pastaruoju metu daug kalbama apie naująjį socialinį tinklą „Pinterest“, leidžiantį dalytis nuotraukomis, jas kaupti ir grupuoti į aplankus. Kodėl jis gali būti naudingas ir įdomus jums? 

Didėjantis lankytojų skaičius – didelis skaičius žmonių, galinčių susidomėti jūsų rankdarbiais. „Pinterest“ buvo įkurtas 2010 metais, tačiau itin sparčiai augo pastarąjį pusmetį – nustatyta, jog per mėnesį šiame tinkle apsilanko daugiau nei 11 milijonų unikalių lankytojų (tinkle „Facebook“ – daugiau nei 168 milijonų lankytojų, tačiau jų skaičius po truputį mažėja). 

Šaltinis: http://siteanalytics.compete.com


Spartus lankytojų skaičiaus didėjimas rodo naujojo socialinių tinklo populiarumą – kodėl nesusikūrus savo paskyros kaip tik dabar, kai tinklas dar tik auga? Kol kiti rankdarbių kūrėjai apie jį sužinos, jūs jau turėsite būrį sekėjų ir didelį srautą savo svetainės lankytojų („Pinterest“ sukuria didesnį srautą lankytojų nei „YouTube“, „Google+“ ir „LinkedIn“ kartu“, rašo „Entrepreneur“.) 

Paprasta naudotis ir kurti turinį. Šio socialinio tinklo nauda pasireiškia tuo, jog dalijatės ne tik kitų, bet ir savo rankdarbių nuotraukomis, kurias spustelėjus apsilankoma jūsų interneto svetainėje, elektroninėje parduotuvėje (pavyzdžiui, „Etsy“). Kaip veikia „Pinterest“? Naršydami internete randate įvairių nuotraukų, paveikslėlių ar vaizdelių, kuriuos ketinate išsaugoti, kad pažiūrėtumėte vėliau. „Pinterest“ suteikia galimybę paspausti mygtuką ant pasirinktos nuotraukos, ir ši automatiškai keliauja į jūsų sukurtą virtualų aplanką. Nuotrauka išsaugoma su nuoroda į konkrečią interneto svetainę, kad panorėję galėtumėte vėl joje apsilankyti. Kai pasidalijate („pin“) nuotrauka, jūsų sekėjai išsyk pamato: jie gali pamėgti šią nuotrauką, ją komentuoti arba dalytis toliau („re-pin“), priskirdami ją savo „lentoms“ („boards“). Tai veikia panašiai kaip ir tinkle „Facebook“, kai dalijatės nuotraukomis ar spaudžiate mygtuką „patinka“, o nuotrauka tampa virusinė – pasiekia draugų draugus. Tokiu būdu savo kūrinius galite pristatyti didelei grupei žmonių visame pasaulyje, padidinti savo interneto svetainės lankytojų srautą. 

Štai kaip atrodo „Rinkodaros rankdarbiams“ paskyra socialiniame tinkle „Pinterest“: 


Paskyroje šiuo metu sukurtos 7 „lentos“, į kurias talpinamos atitinkamai temai priskirtos nuotraukos. 

Talpinti nuotraukas šiame socialiniame tinkle paprasta. Pavyzdžiui, aplankui „Rankdarbių prekystalių idėjos“ randu tinkamą nuotrauką. Jos talpinimo eiga tokia: 


Paspaudus naršyklės įrankių juostoje esantį mygtuką „Pin It“ (apie tai, kaip susikurti „Pinterest“ paskyrą – kitame įraše), atidaroma nuotraukų galerija. Pasirenku norimą nuotrauką. 


Ant nuotraukos pasirodo mygtukas „Pin This“, kurį spustelėjus atsiranda lentelė, prašanti priskirti nuotrauką konkrečiam aplankui ir aprašyti nuotrauką. 



Tai atlikus, spaudžiamas mygtukas „Pin It“. Pasirodo lentelė, pranešanti apie sėkmingą nuotraukos talpinimą:


Taigi pasirinkta nuotrauka patalpinama į aplanką „Rankdarbių prekystalių idėjos“, o ją spustelėjus, matoma nuoroda į interneto svetainę – šios nuotraukos šaltinį. Paspaudus šią nuorodą, nukeliaujama į interneto svetainę, kurioje galima rasti daugiau informacijos apie pasirinktą nuotrauką: kokioje mugėje ji daryta, kokius rankdarbius kuria šio prekystalio savininkas ir pan. 

Lankytojų srauto į jūsų interneto svetainę ar elektroninę parduotuvę didinimas. Dalis nuotraukų „Rinkodaros rankdarbiams“ paskyroje yra iš rinran.lt interneto svetainės – taip siekiama, jog nuotraukomis susidomėje žmonės apsilankytų tinklaraštyje „Rinkodara rankdarbiams“. Tačiau tai sudaro tik dalį visų nuotraukų: juk „Pinterest“ – socialinis tinklas, kuriame derėtų dalytis ir kitų paskelbtomis nuotraukomis. Vien savo rankdarbius ar interneto svetainę reklamuojantis žmogus tampa neįdomus, ir „Pinterest“ nariai jam teikia mažiau dėmesio. Dalykitės ir kitų kuriamu turiniu, kuris susijęs su jūsų verslu, kūriniais. Pavyzdžiui, kuriate papuošalus nuotakoms: sukurkite aplanką, kuriame dalytumėtės romantiškų vestuvinių suknelių, vestuvinių puokščių nuotraukomis. Galite sukurti aplanką, kuriame talpinsite nuotraukas, įkvepiančias jus kurti rankdarbius. 

Rankdarbiai rinkodaros požiūriu yra prekė, kuriai apibūdinti ir pristatyti potencialiems pirkėjams būtina vaizdinė išraiška – nuotrauka, vaizdelis ar pan. Todėl socialinis tinklas „Pinterest“ – itin tinkamas pristatyti savo kūrinius didelei auditorijai žmonių visame pasaulyje (atsiminkite, jog jūsų rankdarbių nuotraukos bus matomos ne tik „Pinterest“ registruotiems nariams, bet ir visiems interneto svetainės lankytojams!). 



Vilija Butėnienė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...