Kiek anksčiau nei prieš metus „Rinkodara rankdarbiams“ rašė apie rinkodaros sprendimus 2012-iesiems metams. Pastarieji aktualūs ir šiais metais. Tačiau rinkodaros profesionalai vis garsiau šneka apie kai kurias rinkodaros strategijų atgyvenas. Ką vertėtų lengvai pamiršti ir leisti pasidengti dulkių sluoksniu?
Meniškas ir subtilus vaizdelis su jūsų rankų darbo kūrinių pristatymu padėtų įsidėmėti jūsų pavadinimą. Išskirtinėms progoms (Kalėdoms, Valentino dienai, vestuvėms ir pan.) sukurtas vaizdo įrašas potencialiems pirkėjams pagelbės išplėtoti idėją ką (rankų darbo papuošalus, veltinius žaislus ir pan.) ir kokiomis progomis dovanoti. Taigi galima sukurti keletą vaizdelių, orientuotų į skirtinguose pirkimo proceso etapuose (besiruošiančius pirkti; žinančius, jog tikrai pirks rankdarbius, tik nenusprendusius, ar norėtų veltinių šlepečių, megztų pirštinių, siuvinėtų pagalvėlių; pasirengusius pirkti konkretų daiktą, tik svarstančius, kurį kūrėją pasirinkti; nusprendusius pirkti iš konkretaus kūrėjo, tik laukiantys patvirtinimo, ar išties verta: ar kiti žmonės gerai atsiliepia apie šiuos rankdarbius, ar kūrėjas nuolat pasiūlo ką nors nauja, gražiai suvynioja kaip dovaną ir pan.) rankdarbių esančius žiūrovus. Be to, filmuotas vaizdelis lengvai transformuojamas į keletą nuotraukų, tekstą, kuriais galite pasidalyti socialiniuose tinkluose.
Stenkitės, jog puslapio gerbėjai neužsiliktų vien jūsų „Facebook'o“ puslapyje: paskelbkite nuorodą į savo tinklaraščio įrašą, teminį rankdarbių albumą ir pan. Pavyzdžiui, „Rinkodaros rankdarbiams“ „Facebook'o“ naujienų sraute matyti ne vien nuorodos į įrašus iš šio tinklaraščio, bet ir įkvepiančios nuotraukos, nuorodos į aktualius straipsnius kituose šaltiniuose.
Atkreipkite dėmesį, kokio pobūdžio naujienos įdomiausios jūsų gerbėjams: nuotraukos, nuoroda į rankdarbių gamybos proceso aprašymą, nuoroda į straipsnį apie jūsų kūrybą ar interviu, vaizdeliai - kuris įrašas iš pastarųjų buvo „virusiškiausias“, pritraukęs naujų gerbėjų, paskatinęs diskusiją. Socialiniuose tinkluose būsenos atnaujinimai greitai dingsta dideliame naujienų sraute, todėl dažnai naudinga įrašus skelbti kelissyk per dieną (jei naujienų nėra daug, jas galima atnaujinti kelissyk per savaitę/mėnesį), parenkant geriausią laiką skirtingose laiko zonose gyvenantiems gerbėjams. Siekiant nustatyti, kokiu metu paskelbta ta pati naujiena sulaukia daugiausia dėmesio, galima naudoti skirtingas nuorodas, pavyzdžiui, pirmąsyk - įprastą nuorodą į tinklaraščio įrašą ir antrąsyk - sutrumpintą tą pačią nuorodą (galite naudoti tinyURL, goo.gl, ow.ly, „Rinkodara rankdarbiams“ paprastai naudoja bitly). Daugiau perskaityti apie „Facebook'o“ puslapio administravimą galite čia.
Stebint šiuos duomenis, galima vis tiksliau pritaikyti turinį gerbėjams ir paskatinti juos nuolat kalbėti apie jūsų kūrybinę veiklą. Ir... būkite geri ir draugiški savo skaitytojams/gerbėjams/sekėjams: padėkokite už komentarus, palaikymą, atsakykite į pasiteiravimus.
Vilija Butėnienė
Šaltiniai
9 marketing strategies you must stop using -- now
9 ways to lose friends and alienate people in social media
1 komentaras:
Nuostabus straipsnis
Rašyti komentarą