Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. spalio 25 d.

Netradicinių rankdarbių reklamos pavyzdys



Atėjus šaltesniems orams, aktyvesni tampa žiemos sezonui skirtų rankdarbių kūrėjai. Pastaruoju metu itin pastebima tapo vieno kepurių su barzdomis gamintojo reklama, kurioje kūrybiškai, linksmai ir šiuolaikiškai pristatoma visa kepurių kolekcija. 

Kepurių su barzdomis kolekciją sukūrė snieglenčių sporto aistruolis Jeff Phillips. Dabartinių kepurių dizainas gerokai skiriasi nuo pradinio ir yra patentuotas. Tačiau tik pradėjus siūlyti tokias kepures rinkai, buvo sudėtinga prognozuoti, kaip į tokį kūrinį reaguos žmonės. Kepurės su barzdomis tapo labai populiarios ne tik tarp snieglentininkų ir slidininkų – jas pradėjo nešioti įvairių profesijų ir pomėgių turintys žmonės, norintys apsaugoti savo veidą nuo šalčio. Kūrinys, bėgant laikui ir pasirodant straipsniams spaudoje, tapo dar populiaresnis. 


„Beardo“ rinkodara - tokia pat kūrybiška kaip ir jų siūlomas gaminys. Kepurių su barzdomis kūrėjo interneto svetainėje talpinami pirkėjų atsiliepimai, skatinantys susidomėjusiuosius įsigyti kūrinį. „Beardo“ gerbėjai laikomi itin svarbiais žmonėmis: interneto svetainėje jiems dėkojama už „iš lūpų į lūpas“ paskleistą informaciją apie kepures ir dalijimąsi skelbiamomis nuotraukomis ir naujienomis „Facebook“ tinkle (jų gerbėjų puslapį rasite čia). Kepurių gerbėjams nuolat siūlomi įvairūs konkursai, kuriuos galite rasti šiame puslapyje

Šių kepurių reklama itin žaisminga. 


Pavyzdžiui, reklama, kurioje siūloma maskuoti savo švelnius bruožus, užsimaukšlinant kepurę su barzda. Reklamoje linksmai siūloma įsivaizduoti, kaip pasikeitusi išvaizda suteikia galimybę apsilankyti požeminiuose pokerio žaidimuose ir dalyvauti kitose neleistinose veiklose. Akivaizdu, jog šių kepurių tiksliniai pirkėjai – nuotykius mėgstantis jaunimas. 


Kitoje reklamoje vaizduojamas tipinis veiksmas – barzdos glostymas, reiškiantis susimąstymą. Taip pat laužomi stereotipai, jog barzda tinka tik vyrams. 

Kaip dėvėti šias kepures, kodėl jos tinka ir merginoms, ir vaikinams, atskleidžiama šiame „Beardo“ sukurtame vaizdelyje: 


Ką jūs manote apie šią kepurių su barzdomis kolekciją? Ar patiko jų reklama? 

Informacijos apie tai, kaip sukurti vaizdelį apie savo rankdarbius, rasite čia ir čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...