Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. spalio 22 d.

Kokia informacija apie jūsų rankdarbius sklinda iš lūpų į lūpas?



Ar žinote, kas kalbama apie jūsų rankdarbius? Ar jūsų rankdarbių pirkėjai pasakoja apie jus savo pažįstamiems? Ar sulaukiate užsakymų iš žmonių, kuriems buvote rekomenduotas? Iš lūpų į lūpas sklindanti informacija ir asmeninės rekomendacijos laikomos vienu iš svarbiausių būdų kuo didesniam žmonių ratui pristatyti savo kūrinius. 

Jei gerai atliekate savo darbą, o pirkėjai yra patenkinti jūsų rankdarbiais, aptarnavimu ir kainomis, jie linkę entuziastingai pasakoti kitiems apie jūsų verslą ir kūrybą, rekomenduoti pas jus apsilankyti savo draugams ir šeimos nariams. Dėl to labai svarbu atidžiai išklausyti pirkėjus, kantriai ir nuoširdžiai juos aptarnauti, kadangi jie padės ir jums – papasakos apie tai kitiems. 

Malonu, jei kas nors žavisi jūsų darbais ir rekomenduoja juos kitiems, tačiau kartais verta mandagiai pasiteirauti, ar pirkėjas galėtų jus rekomenduoti savo pažįstamiems. Galite tokiems pirkėjams suteikti nedidelę nuolaidą ar pridėti nemokamą rankdarbį. Be abejo, išsiaiškinti, ar rekomenduojama nuoširdžiai, yra sudėtinga, kadangi dalį žmonių vilioja galimybė gauti nuolaidą ar ką nors nemokamai. Tačiau taip pat išlieka tikimybė, jog apie jūsų kūrinius kalbės ir esami, ir potencialūs pirkėjai. 

Paskatinti kalbėti apie savo kūrinius galite ir socialiniuose tinkluose, pavyzdžiui, „Facebook“ paprašyti savo gerbėjų pasidalyti jūsų paskelbtu pasiūlymu ar naujų rankdarbių nuotraukomis. 

Naudinga parengti schemą, kurioje numatytumėte, kiek esamų jūsų rankdarbių pirkėjų gali rekomenduoti jus kitiems, kokią informaciją jie turėtų skleisti, kokiose vietose jie galėtų jus rekomenduoti (savo tinklaraščiuose, „Facebook“, susitikimuose su draugais, forumuose ir pan.). Toks planavimas užima laiko, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje yra naudingas ir įžvalgus. 

Rengdami rekomendacijų schemas, apsvarstykite, kokio pobūdžio rekomendacija jums yra vertinga. Gali būti, jog gausite kontaktus žmonių, kurie galbūt galėtų susidomėti jūsų rankdarbiais – jums juk svarbūs tik tie, kurie tikrai pirktų jūsų kūrinius, o suteiktos nuolaidos ir rankdarbiai už gautas rekomendacijas nebūtų veltui. 

Skatindami rekomendacijas, galite apsikeisti interneto svetainių nuorodomis su kitomis rankdarbių interneto svetainėmis, forumais. Jei turite interneto svetainę, galite sukurti atsiliepimų apie savo rankdarbius skiltį, kuri būtų matoma visiems susidomėjusiesiems. 


Šaltinis 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...