Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. spalio 27 d.

Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?



Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – 

Nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje

Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai: rengiate rankdarbių kolekcijos pristatymą galerijoje, parduodate didelę dalį savo kūrinių, rengiate parodą užsienyje, dalyvaujate svarbiame projekte, kurio metu bus prekiaujama jūsų rankdarbiais. Pranešimai spaudoje neturėtų būti vienkartiniai – derėtų nuolat priminti apie savo pasiekimus, svarbesnius etapus kūryboje. Žmonės lengviau įsidėmi reguliariai kartojamą informaciją.


Informacijos apie pranešimus spaudai rasite straipsnyje „Viešieji ryšiai rankdarbių versle“.

Asmeniškų dalykų atskleidimas 

Kūrėjai paprastai atrodo paslaptingi, o jų kūrybinis gyvenimas – pilnas magijos, įkvėpimo, nuolatinio ieškojimo. Dėl šios priežasties daugelis žmonių labai smalsauja, kaip ir kuo gyvena kūrėjai. Daugeliui kūrėjų palaikyti sėkmingus santykius su rankdarbių pirkėjais padėjo dalijimasis įžvalgomis apie konkrečią techniką, dirbtuvių, kūrybinių erdvių pristatymas savo nuolatiniams klientams, pasakojimai apie ankstesnę karjerą, priežasčių ir aplinkybių, lėmusių sprendimą tapti rankdarbių kūrėjais, aptarimas, pasakojimai apie tai, kas paskatino ir įkvėpė sukurti konkretų rankdarbį. 

Gebėjimo planuoti savo kūrybinę veiklą demonstravimas 

Savo tinklaraštyje, interneto svetainėje ar socialiniame tinkle visada praneškite apie dalyvavimą artėjančiame renginyje ar paskelbkite, kokį stambų projektą šiuo metu vykdote, kokią kolekciją kuriate. Tai įrodys jūsų gebėjimą planuoti ir įgyvendinti kūrybines idėjas, demonstruos jūsų, kaip kūrėjo, patikimumą ir profesionalumą. 

Asmeninės interneto svetainės turėjimas 

Dalis rankdarbių kūrėjų, kurių rankdarbiai pardavinėjami galerijose, nusprendžia, jog interneto svetainė nėra reikalinga. Daugelis galerijų turi savo interneto svetaines, kuriose eksponuoja parduodamus kūrinius, tačiau tai nereiškia, jog jos atstoja asmeninę kūrėjo svetainę. Asmeninė svetainė – informacijos apie jus ir jūsų rankdarbius šaltinis tiems, kurie domisi jūsų kūryba – tiek kolekcininkams, tiek žiniasklaidos atstovams. Savo svetainėje patys galite kurti savo įvaizdį: pasirenkate temas, spalvas, rašymo stilių; tai atspindi jūsų asmenybę. Savo svetainėje turėtumėte talpinti nuorodas į galerijas, jei jos prekiauja jūsų rankdarbiais – tai pabrėžtų jūsų rankdarbių pripažinimą, jūsų patikimumą. 

Vardo viešinimas 

Nemaža dalis žmonių, prieš įsigydami rankdarbių, teiraujasi pažįstamų nuomonių, patarimų ir rekomendacijų. Kad būtumėte rekomenduojami kitiems, nevenkite viešumo – stenkitės pristatyti save tiems, kurie gali lemti jūsų kūrybinės veiklos sėkmę: galerijų, žiniasklaidos atstovams, kolekcininkams. 


Šaltinis 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...