|
„Claytivity“ lankstinukai su laikikliais |
Spalvotas brošiūras ir lankstinukus galima pavartyti, kai šalia nėra kompiuterio ar ne itin patogu pasiūlymus peržiūrėti internete, naudojantis mobiliuoju telefonu. Lankstinukus ir brošiūras apie rankdarbius galima platinti mugėje, rankdarbių parduotuvėje, galerijoje ar kitoje vietoje, siekiant, jog lankytojai geriau įsidėmėtų jūsų kūrinius. Šiuo atveju vizitinėje kortelėje telpa mažiau informacijos, be to, joje neteikiama informacija apie trumpalaikes akcijas ir pasiūlymus. Paruošus lankstinukus ir brošiūras, vertėtų dar kartą peržiūrėti ir įvertinti jų dizainą ir turinį.
Pateikta žinutė turi būti aiški visiems. Kadangi ši žinutė pristato visą jūsų kūrybą, veiklą ir sugebėjimus, ji turi būti lengvai skaitoma ir suprantama. Sudėtingesnius žodžius derėtų pakeisti paprastesniais: kelis kartus perskaitykite lankstinuko ir brošiūros teiginius, paprašykite pažįstamųjų, jog jie perskaitytų ir įvertintų. Kuo daugiau žmonių patvirtins, jog šie teiginiai aiškūs ir lengvai suprantami, tuo tinkamesni jie bus sukurti.
Lankstinukai ir brošiūros turi išsiskirti iš kitų kūrėjų dalijamos medžiagos. Jei turite galimybę, palyginkite savo lankstinukus ir brošiūras su kitų kūrėjų: ar tekstas, nuotraukų išdėstymas, spalvos, forma išsiskiria iš kitų; galbūt informacija pateikta patogiau, glausčiau, įdomiau. Net ir nežymūs skirtumai gali paskatinti žmones labiau įsidėmėti jūsų, o ne konkurentų kūrinius. Londone esančios siūlų parduotuvės ir galerijos
„Prick Your Fingers“ rengiamus mezgimo užsiėmimus reklamuoja originalūs lankstinukai.
Lankstinukai ir brošiūros turi skatinti veikti arba pateikti patrauklų pasiūlymą. Tekstą reikėtų formuluoti taip, jog potencialūs pirkėjai pajustų vidinę paskatą pirkti, sukuriant įspūdį, jog sprendimą dėl rankdarbių pirkimo jie priima patys, o ne verčiami kitų. Tegul teiginius perskaito jūsų pažįstamieji: ką jie mano, ar tokia informacija paskatintų juos apsilankyti jūsų interneto galerijoje ar parduotuvėje, ar pasiūlymas neatrodo pernelyg tiesmukas, ar pasiūlymas ir jo sąlygos yra aiškūs?
Dizainas turi derėti su visuma: atitikti jūsų veiklą, derėti prie rankdarbių stiliaus, jūsų logotipo. Lankstinukas ir brošiūra, kaip ir
vizitinė kortelė, pristato jus kaip kūrėją, todėl dizainas turi būti labai apgalvotas ir derantis su visuma: jei siekiate pristatyti save kaip kūrybišką asmenybę, lankstinukas taip pat turi būti kūrybiškai sukurtas, parenkant originalų tekstą ir rankdarbių pateikimą. Pavyzdžiui, rankdarbių mugei siūlomas toks dizainerės
Suji Allen brošiūros šablonas.
Šablonui parinktos klasikinės spalvos, namų gamybos tekstūros ir retro stilius traukia potencialių rankdarbių pirkėjų akį. Daugiau rankdarbių verslui siūlomų lankstinukų šablonų galite rasti
čia.
Lankstinukai ir brošiūros turi derintis su pasirinktu platinimo būdu: jų forma gali skirtis, jei ketinate juos dalyti praeiviams į rankas, siųsti paštu, išdėlioti ant stalo ar sudėti į tam skirtą stovą. Pavyzdžiui, molio dirbiniais prekiaujanti ir molio rankdarbių pamokas siūlanti studija
„Claytivity“ sukūrė specialius laikiklius savo lankstinukams sudėti ir išdėliojo juos keliuose restoranuose ir
butikuose.
Lankstinukai gali turėti daugiau funkcijų: juose gali būti pateikta naujienlaiškio, rankdarbių katalogo užsakymo forma ir panašiai.
Taigi tinkamai parinkti ir tinkamu metu platinami lankstinukai ir brošiūros gali padidinti jūsų interneto svetainės (ar rankdarbių parduotuvės) lankytojų srautą ir rankdarbių pardavimą.
Vilija Butėnienė
Šaltiniai
2 komentarai:
daug darbo ideta i si saita, ir nemazai naudingos informacijos...dekui! taip ir toliau
Dėkoju už gerus žodžius ir palaikymą! Malonu, jog apsilankote.
Rašyti komentarą