Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. liepos 29 d.

Rankdarbių interneto svetainės populiarinimas



Rankdarbiams pristatyti ir jų galerijai sukurti verta turėti savo interneto svetainę. Tačiau vien tik ją įkūrus ir laukiant lankytojų praeina nemažai laiko. Todėl reikėtų imtis kelių veiksmų, padedančių populiarinti jūsų rankdarbių interneto svetainę. 

Nustatyti, kas yra jūsų tikslinė rinka. Nuo šio sprendimo priklauso, kokio pobūdžio pranešimus kursite, kokiose svetainėse skelbsite apie savo rankdarbius. Kas galėtų būti jūsų rankdarbių pirkėjai: kokia jų lytis, amžius, kokie pomėgiai, veikla? 

Raktiniai žodžiai ir frazės. Rankdarbių aprašymuose turėtų būti pateikti raktiniai žodžiai, atvedantys tikslinę rinką į jūsų interneto svetainę: tai žodžiai ir jų junginiai, kuriuos įvedus į paieškos sistemas, parodoma jūsų interneto svetainė ir nuoroda į ją. Kuo tiksliau apibūdinamas rankdarbis, tuo didesnė tikimybė, jog į jūsų svetainę atkeliaus konkretaus rankdarbio ieškantys žmonės. Kuo daugiau susijusių raktinių žodžių pasitelksite apibūdindami savo rankdarbius, tuo didesnė tikimybė, jog paieškos sistema nukreips lankytojus būtent į jūsų svetainę. Pavyzdžiui, ieškoma vyriškos odinės apyrankės. Tikėtina, jog ieškantysis paieškos sistemoje taip ir parašys: „vyriška odinė apyrankė“. Jei jūs parduodate vyriškas rankų darbo odines apyrankes ir rankdarbio aprašyme yra raktiniai žodžiai „vyriška odinė apyrankė“, paieškos sistemose atsidursite aukštesnėje pozicijoje ir būsite labiau pastebimi nei aprašyme nurodę „apyrankė“ ar tiesiog apyrankės pavadinimą (apyrankė „Karys“ ir pan.). Pasvarstykite, kokius raktinius žodžius paieškos sistemose gali surinkti jūsų tikslinė rinka; kokius žodžius jie surenka, jog rastų konkretų rankdarbį; patikrinkite šiuos raktinius žodžius paieškos sistemose: ar, juos įvedus, randama jūsų interneto svetainė ir jūsų rankdarbiai (esantys galerijose, svetainėse, elektroninėse parduotuvėse, kurios priklauso ne jums). Jei jūsų svetainė nerandama arba randama ne pirmuosiuose paieškos rezultatų puslapiuose, gali būti kelios priežastys: rankdarbio aprašymas netikslus; raktiniais žodžiais apibūdintas tik vienas ar keli rankdarbiai (kadangi siūlote mažiau tam tikros rūšies rankdarbių, atsiduriate žemesnėje pozicijoje nei svetainė, kurioje siūlomi tik šios rūšies rankdarbiai). Taip pat pasiūlykite savo interneto svetainės adresą įtraukti į paieškos sistemos sąrašus: pavyzdžiui, į „Google“ sąrašus nuorodą galite įtraukti, paspaudę čia

Rankdarbių nuorodos ir katalogai. Internete yra svetainių, kuriose galima talpinti nuorodas į savo interneto svetainę, rankdarbių nuotraukų galeriją, įkelti parduodamų rankdarbių nuotraukas: „Auksarankių klubas“, „Darbeliai.lt“„Veltinis“, „Mezginys“ ir kiti. Nuorodą į savo interneto svetainę taip pat galite talpinti „Rinkodaros rankdarbiams“ skiltyje „Nuorodos“

Bendravimas su kitais rankdarbių kūrėjais, straipsnių skelbimas. Bendravimas forumuose, susijusių tinklaraščių stebėjimas, komentarai, patarimai padeda sukurti reikšmingus ryšius. Aktualių straipsnių rašymas gali sudominti potencialius jūsų rankdarbių pirkėjus ir paskatinti juos apsilankyti jūsų interneto svetainėje, taip pat kiti rankdarbių kūrėjai gali paskelbti nuorodą į jūsų straipsnį savo lankytojams (straipsnius galite talpinti čia ir čia). Kuo daugiau bendradarbiausite su kitais rankdarbių kūrėjais, tuo didesnė tikimybė sulaukti palankių atsiliepimų, rekomendacijų ir lankytojų srauto. Kuo daugiau nuorodų į kitas susijusias interneto svetaines pateiksite jūs ir kuo daugiau susijusių interneto svetainių patalpins nuorodų į jūsų svetainę, tuo didesnis bus lankytojų srautas ir jūsų reitingas paieškos sistemose. 

Naujienlaiškių siuntimas. Sulaukti pakartotinių apsilankymų galima siunčiant naujienlaiškius apie temų atnaujinimus, naujus rankdarbius, įvairias akcijas ir pasiūlymus. 

Elektroninio laiško prierašas. Siųsdami elektroninius laiškus, apačioje įterpkite automatinį prierašą su nuoroda į jūsų interneto svetainę. Taip pat galite labai trumpai ją aprašyti. 

Populiarindami savo rankdarbių interneto svetainę, sulauksite lankytojų srauto. Tačiau lankytojas – tik potencialus pirkėjas, o ne esamas, todėl svarbu numatyti, kaip paskatinti lankytojus ne tik apsižvalgyti jūsų rankdarbių galerijoje, bet ir ką nors nusipirkti. 


Vilija Butėnienė

Šaltiniai 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...