Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. gegužės 27 d.

Vaizdeliai, pristatantys rankdarbius

Vaizdeliai apie rankdarbius

Vaizdeliai apie jūsų rankdarbius, jų gamybos procesą, galerijos ar įmonės istoriją, nufilmuotos šmaikščios ar jausmingos istorijos apie rankdarbius gali sudominti tiek esamus, tiek galimus jūsų rankdarbių svetainės lankytojus ir pirkėjus.

Kuriant video rinkodaros planus, reikėtų atsižvelgti į tokius dalykus:

· vaizdeliai turėtų nukreipti juos žiūrinčius žmones į jūsų rankdarbių interneto svetainę;

· vaizdelyje turėtų būti pateiktos nuorodos, skatinančios žmones veikti. Pavyzdžiui, „apsilankykite interneto svetainėje ir peržiūrėkite daugiau rankdarbių“, „apsilankykite mūsų interneto svetainėje ir užsiregistravę gaukite specialių pasiūlymų“ ir panašiai;

· pateikite ne vieną, o kelis vaizdelius: pristatykite atskirus rankdarbius skirtingais vaizdeliais, sudarykite tvarkaraštį, kokiu dažnumu skelbsite vaizdelius arba tą patį vaizdelį (pavyzdžiui, kartą per mėnesį). Kad jūsų tikslinė auditorija įsimintų jūsų svetainės adresą, informaciją apie jūsų rankdarbius, vaizdeliai turi būti skelbiami pakartotinai;

· vaizdelius apie savo rankdarbius skelbkite savo tinklaraštyje, socialinių tinklų svetainėse;

· vaizdelis – informatyvus ir pramoginis būdas, kaip pristatyti savo rankdarbius. Ne visi žmonės mėgsta skaityti straipsnius ar reklaminius pranešimus, todėl labiau džiaugtųsi galimybe peržiūrėti trumpą vaizdelį apie jūsų rankdarbius;

· vaizdelio trukmė neturėtų viršyti 5 minučių, kadangi žiūrovams gali pabosti. Ilgi vaizdeliai gali nepasiekti tikslo – jei nuorodą į savo rankdarbių svetainę įdėsite vaizdelio gale, ši informacija gali būti nė neperžiūrėta. Jei norite parodyti nuoseklų ir sudėtingą procesą ar panašiai, tokį vaizdelį skirkite į kelias dalis ir talpinkite atskirai;

· sukurkite kiek įmanoma kokybiškesnį vaizdelį: atkreipkite dėmesį, ar jis pakankamai apšviestas,tinkamos raiškos, ar fonas neblaško dėmesio ir nenukreipia dėmesio nuo rankdarbio;

· patikrinkite, ar nepalikote klaidų rašydami svetainės adresą, kitą informaciją, ar tekstas bus lengvai įskaitomas tiek nedideliame nešiojamojo kompiuterio ekrane, tiek mobiliojo telefono ekrane, parinkite didelį, pastorintą ir lengvai įskaitomą šriftą.



Šaltiniai:


Simple Video Marketing Ideas to Drive Traffic to Your Site



Pateiksiu kelis vaizdelių apie rankdarbius pavyzdžius svetainėje „Youtube“.

„Jauku.lt“ sukūrė žaismingą istoriją apie rankų darbo žaislus, apsilankiusius mieste. Linksma muzika, trumpa istorija, šiuolaikiškas stilius, parodomi keli rankų darbo žaislai, vaizdelio gale pateikiama nuoroda į interneto svetainę, kad susidomėję žiūrovai apžiūrėtų kitus rankdarbius.



„Jauku.lt“ komanda vaizdeliuose pateikia ne tik parduodamus rankdarbius, bet ir sukūrė vaizdelį, pamokantį, kaip apsipirkti jų elektroninėje parduotuvėje. Šis vaizdelis skatina esamus pirkėjus tapti lojalius įmonei.



Svetainė „Jolitos rankdarbiai“ nusprendė pamokyti megzti kojinę: visa tai nufilmavo dalimis, pateikė trumpus proceso aprašymus, vaizdelio pradžioje ir pabaigoje pateikė svetainės nuorodą. Beje, svetainės logotipas buvo rodomas visą laiką. Svetainės lankytojams patogiau peržiūrėti tokį vaizdelį nei perskaityti proceso aprašymą.



„3 dygsniai.lt“ sukūrė trumpą vaizdelį, kuriame stilingai parodo papuošalų asortimentą. Tiesa, nuoroda į svetainę nėra išryškinama, parodoma labai greitai ir nuolat juda, todėl pagrindinio tikslo – nukreipti žiūrovą į interneto svetainę – galėjo nepasiekti.



Profesionali rankdarbių kūrėja sukūrė vaizdelį, kuriuo kviečia žmones mokytis siuvinėjimo. Vaizdelyje pateikiami kūrėjos rankdarbių pavyzdžiai, trumpos frazės, kviečiančios mėgautis kūryba, parinkta klasikinė muzika sustiprina profesionalumo įspūdį. Vaizdelio pabaigoje ilgai rodomi rankdarbių kūrėjos kontaktai, kad susidomėję galėtų lengvai su ja susisiekti.

Vaizdelis, kuris negalėjo pasiekti tikslo – pakviesti apsilankyti kuo daugiau žmonių rankdarbių parodoje. Peržiūrėję ir palyginę jį su anksčiau pateiktaisiais, suprasite kodėl.



Vilija Butėnienė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...