Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2012 m. sausio 21 d.

Rankdarbių pakuotė – pirmasis įspūdis



Rankdarbių pakuotės idėja



Rankdarbių pirkėjai nemaža laiko praleidžia apžiūrinėdami ir rinkdamiesi kūrinius internete: parduotuvėje „Etsy“, asmeninėse rankdarbių kūrėjų interneto svetainėse. Rankdarbiai pirkėjams pristatomi siuntiniu, todėl rankdarbio pakuotė nulemia pirmąjį įspūdį. Išradingas pakuotės dizainas pirkėjams padės įsiminti konkretų prekės ženklą, apsilankyti pas tą patį rankdarbių kūrėją dar kartą. 


Rankdarbių pakuotės idėja
Rankdarbių pakuotės idėja
Rankdarbių pakuotės idėja
Rankdarbių pakuotės idėja

Wychbury sukurtoje pakuotėje užsimenama, jog dalis pinigų bus skirta labdarai. Taip pat dėkojama pirkus. Beje, vienų atliktų tyrimų duomenimis, žmonės labiau linkę pirkti daiktus, kai dalis uždirbtų pinigų skiriama labdarai. Tai taip pat padeda formuoti teigiamą visuomenės požiūrį į kūrėją ir jo rankdarbius. 

Rankų darbo muilo pakuotės idėja

Rankdarbių pakuotės idėja

Rankdarbių pakuotės idėja
Rankdarbių pakuotės idėja


Pakuotės idėja smulkiems rankdarbiams
Pakuotės idėja smulkiems rankdarbiams

Rankdarbių pakuotės idėja

Rankdarbių pakuotės idėja


Rankdarbių pakuotės idėja

Rankdarbių pakuotės idėja
Rankdarbių pakuotės idėja
Rankdarbių pakuotės idėja

Plastikinė rankdarbių pakuotė

Plastikinė rankdarbių pakuotė

Lady Bird  Land pateikia rankdarbių komplektavimo ir pakavimo pavyzdžius.
Ir paskutinis pakuotės pavyzdys – iš pramonės, kompanijos „Nike“ idėja, parodanti, jog kūrybingumo rinkodaros srityje tikrai nestokojama. Tai sudėtingas tiek idėjos, tiek gamybos požiūriu kūrinys, tačiau sustiprinantis prekės ženklo idėją – įtvirtinantis „Nike“, kaip kūrybingo futbolininkų rėmėjo reputaciją. Batų dėžutė vaizduoja futbolo stadioną; tokiu dizainu siekta paskatinti pirkėjų vaizduotę: galbūt pirkėjas sėdi tribūnose ir stebi futbolo rungtynes, galbūt pats yra žaidėjas ir žaidžia aikštėje. Dėžutė buvo pagaminta ribotu tiražu ir 2007 m. apdovanota „Kanų liūtuose“.


Vilija Butėnienė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...