Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2012 m. sausio 16 d.

Kaip parduoti daugiau rankdarbių „Etsy“ parduotuvėje? (1 dalis)



Straipsnyje aptariami keli būdai, kaip galima parduoti daugiau rankdarbių savo „Etsy“ parduotuvėje. Vertėtų atkreipti dėmesį, jog tik keli būdai reikalauja finansinių išteklių. Didžiąją dalį veiksmų galima atlikti įdedant daugiau pastangų ir laiko. 





Atidžiau pasižiūrėkite į savo „Etsy“ parduotuvę. Dėmesį į įvairias detales atkreipkite taip tarsi būtumėte pirkėjas. Ar rankdarbiams priskirti tinkami raktiniai žodžiai, ar jų pavadinimai aiškūs, lengvai randami paieškoje? Ar tinkamoms kategorijoms priskirti rankdarbiai? Ar parduotuvėje yra pakankamas kiekis rankdarbių, kad pirkėjai galėtų susidomėti, turėtų iš ko rinktis? (Esu mačiusi parduotuvių, kuriose siūloma rinktis iš vos keturių rankdarbių – nepaisant to, jog rankdarbiai puikiai sukurti ir įdomūs, pirkėjai mėgsta gausų pasirinkimą, todėl ieškos ir kitų parduotuvių, siūlančių panašių kūrinių, jog galėtų palyginti, būtų tikri, jog įvertino ir daugiau pasirinkimo galimybių.) Galima sukurti daugiau rankdarbių, kurie perkami daugiausiai: pasiūlyti skirtingų spalvų, šiek tiek kitokio dizaino. Asortimentą praplėsti taip pat galima pasiūlant susijusių rankdarbių: galbūt prie segių galima pasiūlyti auskarų ir parduoti juos kaip rinkinį, prie megztų skraisčių ar kepurių derinti seges. Tokiu būdu galima padėti pirkėjams išsirinkti derančią dovaną, nesirūpinant tolimesnėmis derančių detalių paieškomis. 

Pažinkite savo pirkėją. Kas norėtų pirkti jūsų rankdarbius? Stenkitės įsivaizduoti, kaip elgiasi, ko tikisi, kuo yra susirūpinę potencialūs jūsų rankdarbių pirkėjai. Konkrečios pirkėjų grupės išskyrimas padės sutelkti dėmesį, pastangas ir idėjas jų poreikiams patenkinti, pasirinkti tinkamas priemones rankdarbiams reklamuoti. Stengimasis siūlyti ir parduoti savo rankdarbius visiems paprastai reikalauja daug laiko, lėšų, pastangų, tačiau retai atsiperka. 

Talpinkite kokybiškas savo kūrinių nuotraukas. Patrauklios rankdarbių nuotraukos – svarbus žingsnis pristatant savo kūrinius pirkėjams. Pradedant tinkamu apšvietimu, aiškiai matomomis rankdarbio detalėmis (suvokiamu dydžiu, atitinkamomis spalvomis), baigiant fonu. Jei reikia, nuotraukas galima koreguoti specialiomis programomis. 

Sukurkite puikų aprašymą. Kuriant rankdarbį įdėta daug pastangų, jausmų, minčių, tačiau aprašymai dažnai būna šalti, techniniai. Tegul jūsų rankdarbio aprašyme būna daugiau jausmingumo, istorijų (apie rankdarbio aprašymą daugiau informacijos rasite čia). Skaičiau nemažai rankdarbių aprašymų, kurie yra tarsi antrasis kūrinys, papildantis pagrindinį, patį rankdarbį. 

Atlikite tyrimą. Pasidomėkite, ar „Etsy“ yra daugiau parduotuvių, siūlančių panašios rūšies rankdarbių kaip jūsiškiai. Į kokias kategorijas jie skristo kūrinius? Kokie kūrinių aprašymai? Kokios kūrinių kainos? Kokie raktiniai žodžiai? Kas šiose parduotuvėse traukia pirkėjų dėmesį? Visko pritaikyti savo parduotuvei, be abejo, neverta, tačiau kelias mintis galima pritaikyti sėkmingesniam pardavimui. 

Įteikite savo vizitinę kortelę. Siųsdami užsakymą pirkėjui, pridėkite ir savo vizitinę kortelę (apie vizitines korteles anksčiau rašiau čia). 

Pritraukite lankytojų dovanodami rankdarbių. Apie dovanojamus rankdarbius galite paskelbti savo tinklaraštyje – tai gali būti įvairūs konkursai. Nuoroda į jūsų „Etsy“ parduotuvę padidins lankytojų srautus – tokiu būdu pristatysite potencialiems pirkėjams savo prekės ženklą ar naują rankdarbių kolekciją. Tačiau tokios akcijos turėtų būti retos: tokiu būdu pritraukti lankytojai gali domėtis vien įvairiomis akcijomis, specialiais pasiūlymais ir visiškai nesidomėti jūsų kūriniais, parduodamais įprastomis sąlygomis. Strategiškai svarbiau pirkėjus pritraukti siūlant didesnę vertę, originalią idėją, išskirtinius kūrinius ir jų derinius. 

Kita dalis – tęsinyje

Šaltiniai 


6 komentarai:

Bett rašė...

Visi patarimai labai teisingi. Reiktų pasirinkti kad siuntų tarnyba būtų patikima ir vykdytų savo įsipareigojimus.

Arijus rašė...

Dhl siuntos kiek teko susidurti gerai susidoroja su savo pareigomis. Likome patenkinti keletą kartų užsisakę siuntas per juos. Superiniai!

Iveta rašė...

Sveiki, čia įmetu dar vieną straipsnį apie tai, kaip prekiauti rankdarbiais Etsy parduotuvėje :) O ,jei kada nors kiltų noras atidaryti savo online parduotuvę, ten taip pat galima rasti daug info apie SEO paslaugas.

Unknown rašė...

Šiais metais kovo 14 d. el. komercijos konferencijoje "E-komercija '17" vienoje iš salių (5.2) net pusdienis bus skirtas Etsy platformai. Du seminarus ves dvi ryškios asmenybės, turinčios ką apie tai papasakoti.
Daugiau informacijos renginio puslapyje - http://e-komercija.eu/

Rutydesign rašė...

Gal galite pasakyti kaip uzsisakyti reklama etsy platformoje?

Rutydesign rašė...

Gal galite pasakyti kaip uzsisakyti reklama etsy platformoje?

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...