Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...
Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.
Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...
Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.
Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...
2011 m. lapkričio 7 d.
Vaizdelių rinkodara: žiūrovai tampa pirkėjais
Artėjant šv. Kalėdoms, pirkėjai pradeda ieškoti dovanų draugams ir artimiesiems. Rankdarbiai gali tapti mielu ir jaukiu pasirinkimu tokiai šventei. Potencialius rankdarbių pirkėjus galima sudominti specialiai šiai progai sukurtais vaizdeliais. Šiame straipsnyje - apie tai, kas paskatintų vaizdelio žiūrovus nusipirkti rankdarbių.
Pirmiausia, vaizdelio tema ir stilius turi derėti prie jūsų rankdarbių įvaizdžio, nes žmonės mėgsta nuoseklumą: rankdarbių aprašymų stilių, interneto svetainės spalvų derinį ir kitas detales derėtų išlaikyti ir kuriamame vaizdelyje. Galbūt jūs per kiekvieną šventę pristatote naują rankdarbių kolekciją ir apie tai sukuriate vaizdelį – jūsų rankdarbių pirkėjai jau tikisi iš jūsų nuoseklumo, artėjant šventei, domisi nauju vaizdeliu ir jo laukia.
Rankdarbių pristatymas turi būti įtikinamas: geriau daugiau dėmesio skirti rankdarbių privalumams ir teikiamai naudai, o ne detalių aptarimui. Rankdarbių nuotraukos ar filmuota medžiaga turi sudominti žiūrovus, o informacija apie juos – paaiškinti esmines detales. Pavyzdžiui, šv. Kalėdoms skirtame vaizdelyje galima parinkti foną kalėdine tema, kad žiūrovams rankdarbiai asocijuotųsi su dovanomis. Rankdarbius pristatant kaip sukurtus jaukioms žiemos šventėms, mielus, kupinus gerų emocijų ir šilumos, vaizdelis tampa labiau įtraukiantis, asmeniškesnis nei pabrėžiant, jog rankdarbiai sukurti iš geriausios kokybės medžiagų. Taip pat pasvarstykite, kokios melodijos fone pristatysite savo rankdarbius. Muzika daro vaizdelį nuotaikingesnį, jūsų idėją žiūrovai gali ne tik pamatyti, bet ir išgirsti.
Galite palyginti du vaizdelius apie rankdarbius:
„Memole‘s World“ sukurtame vaizdelyje kalėdinė nuotaika kuriama ir vaizdu, ir garsu.
Stilingas Tony Ellison papuošalų-pyragaičių kolekcijos pristatymas taip pat įgarsintas.
Vaizdelis apie rankdarbius kuriamas tikslingai – juo siekiama pritraukti potencialių pirkėjų į savo interneto svetainę, rankdarbių galeriją. Todėl derėtų nurodyti, ką žiūrovai turėtų daryti, peržiūrėję šį vaizdelį: išrinkti jiems patikusius rankdarbius, pasidalyti vaizdeliu su kitais, pasidalyti mintimis apie naują kolekciją, apsilankyti jūsų interneto svetainėje, kad galėtų susipažinti su išsamesne informacija apie jiems patikusius kūrinius. Tai – vienas iš pagrindinių veiksmų, taikant vaizdelių rinkodarą.
Paskelbę vaizdelį (pavyzdžiui, YouTube.com), pristatykite jį savo interneto svetainės lankytojams, žmonėms, prisijungusiems prie jūsų socialiniuose tinkluose, interneto svetainių redaktoriams, kurie anksčiau buvo paskelbę apie jūsų rankdarbius. Stenkitės, kad kuo daugiau žmonių pamatytų jūsų kūrinius ir žinotų, kur kreiptis, jei susidomėtų. YouTube Insights padeda nustatyti, kur ir kaip žmonės randa jūsų vaizdelį. Gali būti, jog apie jūsų vaizdelį paskelbė kita interneto svetainė, kuri atsiunčia naujų žiūrovų. Tokiu atveju galite susisiekti su šios interneto svetainės redaktoriais ir padėkoti, sukūrę naują vaizdelį, galėsite informuoti šių svetainių redaktorius. Minėtas YouTube įrankis taip pat parodo, kada sumažėja žiūrovų susidomėjimas vaizdeliu.
Skaitydami komentarus apie vaizdelį, atsirinkite tuos, kurie išties svarbūs: šie tekstai jums padės sužinoti, kas žiūri jūsų vaizdelius, ar teisingai suprantama jūsų vaizdelio idėja, kaip vertinami patys kūriniai; dalis žmonių yra linkę rašyti neigiamus komentarus, nors jūsų idėja ir kūriniai būtų išties įdomūs. Todėl nepagrįstų neigiamų komentarų derėtų nepaisyti ir nepriimti labai rimtai. (Kaip apsisaugoti nuo neigiamų komentarų internete rašiau anksčiau – šį straipsnį galite rasti čia.)
Vaizdelis apie rankdarbius padeda pristatyti jūsų kūrinius platesnei auditorijai žmonių. Peržiūrėjus kitų kūrėjų vaizdelius, paklausius mėgstamos muzikos ir apsvarsčius kūrinių idėją, galima sukurti įtraukiantį ir įkvepiantį rankdarbių kolekcijos pristatymą. Ir jį drąsiai pristatyti kuo platesnei auditorijai, sužinoti jos nuomonę ir sulaukti užsakymų.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą