Padėkite potencialiems jūsų rankdarbių pirkėjams įsivaizduoti, jog reklamuojamą rankdarbį jie jau nusipirko. Pabrėžkite, kokią naudą jie gauna ir kaip jaučiasi, įsigiję jūsų kūrinį: „rankų darbo servetėlės kuria jaukumą jūsų ir jūsų artimųjų namuose; megztos pirštinės ne tik šildo, bet ir spalvotais raštais pralinksmina niūrią žiemos dieną“.
Tokiu būdu žmonės emociškai susisieja su rankdarbiu, kurį ketina pirkti. Todėl teiginys, apibrėžiantis gaunamą naudą, turi būti aiškus ir suprantamas visiems potencialiems jūsų rankdarbių pirkėjams.
Reklama turėtų būti panašesnė į rankdarbio kūrimo istoriją, įvairių būdų, kaip jį dėvėti, naudoti aprašymą, o ne akivaizdų siūlymą pirkti. Pavyzdžiui, „Valenki“ veltinių batų reklama, kurią sukūrė Ivor Jones, išties nuotaikinga: „kai lauke 40 laipsnių šalčio, jie pradeda atrodyti gana prasmingi“.
Minimalistinis reklamos dizainas, puiki kūrinio nuotrauka ir nuotaikingas teksto šriftas neatrodo įkyriai, dėstoma konkreti idėja – prasidėjus dideliems šalčiams, galima pasielgti išmintingai - įsigyti šiuos batus.
Žmonės mėgsta nuolaidas, todėl reklamoje užsiminkite, jog taikysite nedidelę nuolaidą arba pridėsite papildomą daiktą įsigyjant kūrinį šiandien. Jei taikote kainų nuolaidą, reklamoje vertėtų nurodyti, kokia yra įprasta kaina – pirkėjas galės palyginti, kokią naudą gauna. Tokia reklama gali itin padidinti rankdarbių pardavimą, tačiau atsiminkite, jog tai – kūriniai, turintys daug didesnę vertę nei masinės gamybos prekės, kurių rinkoje labai dažnai pasitelkiamos kainų nuolaidos. Pasiūlydami smulkmeną prie pagrindinio pirkinio, paskatinsite smalsumą ir norą nusipirkti rankdarbį.
Svarbu, jog
potencialiems pirkėjams leistumėte suprasti, jog nuolaidą ar priedą prie pirkinio siūlote ribotą laiką – nustatykite konkretų šio pasiūlymo terminą. Ribotas pasiūlymo laikas skatina potencialius pirkėjus priimti pasiūlymą priimti greičiau, rankdarbį įsigyti tuoj pat. Kad sustiprintumėte suvokimą, jog specialūs pasiūlymai – tik pavienės progos, kurios nesikartoja, panašius rankdarbius (jų kolekciją) parduokite keisdami priedus ar taikomos nuolaidos dydį.
Reklamos tekstą persiųskite savo
tikslinei rinkai. Šie žmonės jausis svarbūs dėl to, jog būtent jiems atsiuntėte naują pasiūlymą. Pavyzdžiui, norėdama pasiūlyti jums apsilankyti parodoje ar seminare, kreipiuosi „Mielieji rankdarbių kūrėjai“. Žinau, jog daugelis mano skaitytojų kuria rankdarbius ir jiems gali būti aktuali mano skelbiama informacija, vartoju būtent šį kreipinį. Jūs, pažinodami savo pirkėjus, taip pat galite vartoti konkrečius kreipinius.
Reklamoje galite pasidalyti patarimais, kaip išspręsti iškylančias problemas. Paminėkite, jog grąžinsite pinigus, jei pirkėjui nepatiks kūrinys. Taip įgysite pirkėjų pasitikėjimą.
Šaltinis
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą