Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. lapkričio 19 d.

Jaukaus rankdarbio reklamos pavyzdys



Internete pastebėjau rankų darbo medinių vaikiškų žaislų reklamą, į kurią subtiliai įterptas tiek reklaminis tekstas, tiek naudojama pardavimo skatinimo priemonė - prizas.







Reklama atrodo šitaip:

Konkurso, skelbto interneto svetainėje „laikas.lt“, tekstas

Jaukius vaikiškus žaislus pasirinkta pristatyti nuoširdžiu stiliumi: pasakojama labai asmeniška žaislų sukūrimo istorija, trumpai apžvelgiama verslo plėtra.

Vėliau skaitytojams pateikiama informacinė reklama: supažindinama su nauju gaminiu ir prekės ženklu - „Draugiškais žaislais“, atkreipiamas dėmesys į išskirtines rankų darbo gaminių savybes - medžiagas, iš kurių pagaminti žaislai.

Skaitytojus sudominus rankų darbo gaminiais, siūloma dalyvauti konkurse ir laimėti medinį arkliuką. Konkurso metu užduodamas klausimas - taip pat labai asmeniškas, keliantis malonius prisiminimus apie vaikystę ir sukuriantis dar stipresnį skaitytojo ryšį su pristatomu rankdarbiu. 

Užduoto klausimo apie reklamuojamų vaikiškų žaislų asociacijas su skaitytojų vaikystės prisiminimais taiklumą atskleidžia labai asmeniški skaitytojų prisiminimai, išsamūs ir jausmingi atsakymai. Štai keli iš jų: „vaikystė jau toli, bet būtent tas liūdnas medinis arkliukas yra lyg tolimas juoko, šiltų bandelių iš duoninės, ledų iš kiosko bei mamos vakaro pasakos, suvaidintos pliušinių meškučių pagalba, aidas, kartais vis dar suskambantis mano mintyse. O šis arkliukas linksmesnis, neatrodo pamirštas. Labai norėčiau, kad toks arkliukas mano dviems sūneliams primintų jų vaikystę“; „man rodos, visiems iš vaikystės medinis arkliukas - tai vienas labiausiai įsiminusių žaislų ant kurio praleidome savo vaikystę:) Man medinis arkliukas tai didžiulė nostalgija“; „man šis mielas arkliukas ir šiltas jo kūrėjų aprašymas išsyk priminė pačius mieliausius žaisliukus, kuriais esu žaidusi vaikystėje“. Geros emocijos sukuria palankų skaitytojo požiūrį į rankdarbį ir didina jo norą įsigyti rankdarbį. Beje, verta perskaityti skaitytojų komentarus, nes galite rasti įkvepiančių idėjų savo rankdarbių aprašymams. Galbūt apie kai kurias jūsų skaitytojų pasiūlytas sąsajas net nepagalvojote.

Anksčiau esu rašiusi straipsnį apie netradicinio rankdarbio reklamos pavyzdį (jį galite rasti čia). Palyginus abi reklamas, matyti, jog jų tekstas, nuotraukos, pristatymas skiriasi, kadangi orientuojamasi į skirtingus rankdarbių pirkėjų segmentus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...