Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. lapkričio 22 d.

Ar rankdarbių verslas gali būti atsakingas verslas?



Praėjusios savaitės antradienį lankiausi seminare apie įmonių socialinę atsakomybę. Nuėjau išgirsti naujų įžvalgų, požiūrių, pastebėjimų. Straipsnyje pateiksiu svarbiausias įžvalgas, kurias išgirdau iš socialinių mokslų daktarės Ritos Vilkės ir UAB „HNIT-BALTIC“ rinkodaros vadovės Jolantos Masionienės. 

Pirmiausia, man labai įstrigo mintis, užrašyta ant auditorijos, kurioje vyko seminaras, sienos: „kūrybos žmonės ieško sunkaus darbo“. Galbūt išties, ieškodami įdomesnio gyvenimo, smalsaudami, kurdami, maištaudami, kuriantys žmonės pasirenka sunkesnį kelią veikti ir būti? Neabejoju, jog toks pasirinkimas praturtina vaizduotę, įkvepia nugalėti sunkumus, kūrinius daro dar ypatingesnius, originalesnius. Veikti socialiai atsakingai taip pat yra sunkesnis darbas, sunkesnis būdas veikti. Tačiau galbūt verta mėginti? Į šį klausimą atsakysiu, pateikdama pranešėjų įžvalgas ir savo pastebėjimus. 

Docentė R. Vilkė pastebėjo, jog šiuolaikinės organizacijos turi priimti iššūkį, kai jų verslumo lygis vertinamas, remiantis tuo, ar verslas yra socialiai priimtinas. Rankdarbių kūrėjas, elgdamasis socialiai atsakingai, turėtų laikytis įstatymų, siekti pelno, gerinti visuomenės gyvenimo kokybę. Socialinė atsakomybė yra būdas parodyti pirkėjui, kas jums iš tiesų svarbu: 

· ekologinės idėjos: atvykti į darbą pėsčiomis ar dviračiais, taupyti elektrą, vandenį, popierių, pabrėžti, jog rankdarbiai kuriami technologijomis, kurių metu suvartojama mažiau išteklių, rinkti panaudotą popierių ir perduoti jį perdirbimui; 

· savanoriška pagalba ir parama tam tikroms žmonių grupėms: ligoniams, neįgaliesiems, vaikams; 

· skaidraus verslo principai: laiku atsiskaityti su medžiagų tiekėjais, pasirinkti tiekėjus, kurie laikosi socialiai atsakingos veiklos.

UAB „HNIT-BALTIC“ rinkodaros vadovė J. Masionienė, kalbėdama apie socialinę atsakomybę, pabrėžė, jog tai, ką darote su meile ir nesavanaudiškai dalijatės, atsiperka. Patinkanti ir įtraukianti darbinė veikla skatina norą būti atvirais ir dalytis savo žiniomis, idėjomis, imtis ir remti įvairias iniciatyvas, savaime kyla noras įgyvendinti socialiai atsakingą veiklą. 

Rankdarbių verslas gali būti socialiai atsakingas verslas, nes imtis iniciatyvos rankdarbių kūrėjui svarbioje veikloje nėra itin sudėtinga. Be to, rankdarbių kūrėjas, kuris imasi socialiai atsakingos veiklos, gerina savo kūrinių įvaizdį visuomenėje, taip pat sugeba labiau prisitaikyti prie nuolat kintančių visuomenės poreikių ir lūkesčių: naudoja ekologiškas medžiagas, kuria kokybiškus gaminius. Todėl pirkėjams, kuriems rūpi, kaip vyksta kūrybos procesas, rankdarbiai tampa patrauklesni. 


Šaltiniai 

Seminaro pranešėjų medžiaga 
Leidinys „Kas kuria Lietuvos ateitį? Įmonių socialinė atsakomybė“. 2007.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...