Kaina ir rankdarbių ženklo žinomumas. Siekdami, jog nauji pirkėjai įsigytų jūsų rankdarbių, galite siūlyti trumpalaikes nuolaidas ir kuponus. Tačiau pastebima, jog pirkėjai, kurie naudojasi nuolaidų pasiūlymais, nelinkę prisirišti prie konkretaus prekės ženklo: jie perka tokius daiktus, kurie siūlomi su nuolaidomis, todėl gali lengvai pereiti iš vieno pardavėjo pas kitą. Tokiu atveju geriau ne mažinti kainą, o rankdarbį laikinai padaryti geriau pastebimą, parinkti erdvę, kurioje jį galėtų pamatyti kuo daugiau potencialių pirkėjų – publikuoti jo nuotraukas internete, reklamuoti kolekciją pasirinktose svetainėse. Tokiu būdu pirkėjai labiau įsimena konkretų rankdarbių ženklą, o jūsų svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje apsilankys ir vėliau, kai būsite baigę savo reklamos kampaniją.
Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?
Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...
Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?
Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.
Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu
Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...
Kas sudaro rankdarbių kainą?
Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.
Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?
Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...
Kaip nustatyti tinkamą rankdarbių kainą?
Kaina ir rankdarbių ženklo žinomumas. Siekdami, jog nauji pirkėjai įsigytų jūsų rankdarbių, galite siūlyti trumpalaikes nuolaidas ir kuponus. Tačiau pastebima, jog pirkėjai, kurie naudojasi nuolaidų pasiūlymais, nelinkę prisirišti prie konkretaus prekės ženklo: jie perka tokius daiktus, kurie siūlomi su nuolaidomis, todėl gali lengvai pereiti iš vieno pardavėjo pas kitą. Tokiu atveju geriau ne mažinti kainą, o rankdarbį laikinai padaryti geriau pastebimą, parinkti erdvę, kurioje jį galėtų pamatyti kuo daugiau potencialių pirkėjų – publikuoti jo nuotraukas internete, reklamuoti kolekciją pasirinktose svetainėse. Tokiu būdu pirkėjai labiau įsimena konkretų rankdarbių ženklą, o jūsų svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje apsilankys ir vėliau, kai būsite baigę savo reklamos kampaniją.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą