Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. spalio 9 d.

Kaip nustatyti tinkamą rankdarbių kainą?



Ar rankdarbio kaina yra tinkama? Ar ji ne per maža, ne per didelė? 

Kaina ir planas. Rankdarbių kainą geriausia nustatyti, remiantis iš anksto sudarytu planu. Tokiu būdu kaina nebus nustatoma paskutinę minutę, kai didelės įtakos gali turėti nuotaika, siekis tiesiog atkreipti elektroninės parduotuvės ar mugės lankytojų dėmesį ar nustatyti savo rankdarbių kainą vien tik atsižvelgus į kitų kūrėjų rankdarbių kainą. 

Kaina ir rankdarbių ženklo žinomumas. Siekdami, jog nauji pirkėjai įsigytų jūsų rankdarbių, galite siūlyti trumpalaikes nuolaidas ir kuponus. Tačiau pastebima, jog pirkėjai, kurie naudojasi nuolaidų pasiūlymais, nelinkę prisirišti prie konkretaus prekės ženklo: jie perka tokius daiktus, kurie siūlomi su nuolaidomis, todėl gali lengvai pereiti iš vieno pardavėjo pas kitą. Tokiu atveju geriau ne mažinti kainą, o rankdarbį laikinai padaryti geriau pastebimą, parinkti erdvę, kurioje jį galėtų pamatyti kuo daugiau potencialių pirkėjų – publikuoti jo nuotraukas internete, reklamuoti kolekciją pasirinktose svetainėse. Tokiu būdu pirkėjai labiau įsimena konkretų rankdarbių ženklą, o jūsų svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje apsilankys ir vėliau, kai būsite baigę savo reklamos kampaniją. 

Kaina ir mugės vieta. Prieš dalyvaujant mugėje, vertėtų pasidomėti, kiek lankytojų toks renginys sulaukė ankstesniais kartais, kokio pobūdžio rankdarbiai jame parduodami. Tokia informacija leis daryti prielaidas apie mugės lankytojų charakteristiką ir nuspręsti, ar jie – potencialūs jūsų rankdarbių pirkėjai, kokią sumą jie galėtų skirti rankdarbiams pirkti? Ar jūsų rankdarbių kaina nebus per didelė jiems? Galbūt toje vietoje ir tokio pobūdžio mugėse tikimasi pigesnių suvenyrų, įprastų buities rakandų? Ar dalyvavimas parodoje jums bus finansiškai naudingas? Geriausia praktika yra nustatyti pastovią rankdarbių kainą, nekeičiant jos dydžio, kai parduodama skirtinguose miestuose, galerijose ar mugėse. 

Kaina ir rankdarbių galerija, parduotuvė. Rankdarbių galerijų vadybininkai, konsultantai yra tarpininkai, pasiūlantys jūsų rankdarbius pirkėjams. Jums svarbu tarpininkams įrodyti, jog jūsų nustatyta rankdarbių kaina nėra per didelė, įrodyti savo rankdarbių vertę. Labai svarbu, jog nenuvertintumėte savo kūrinio ir įdėto darbo. 

Kaina ir jos didinimas. Kaina didėja tuo atveju, jei jūsų rankdarbių pirkėjų skaičius yra didesnis nei panašius rankdarbius parduodančių konkurentų pirkėjų skaičius. Tinkamiausias momentas didinti rankdarbio kainą yra tuomet, kai konkretus pardavimo lygis yra pastovus, o jūs mažiausiai pusę metų fiksuojate rankdarbių pardavimo dydį: 6 mėnesius jūs turite parduoti pusę visų sukurtų rankdarbių (pavyzdžiui, sausį pagaminote 10 rankdarbių, o pardavėte 5 rankdarbius; vasarį pagaminote 6, pardavėte 3; kovą pagaminote 2, pardavėte 1; balandį pagaminote 6, pardavėte 3; gegužę pagaminote 4, pardavėte 2; birželį pagaminote 12, pardavėte 6). Tokiu atveju rankdarbio kainą rekomenduojama didinti 10 – 25 proc. per metus. Kainą didinti vertėtų tik remiantis tam tikrais skaičiavimais, statistika, faktais, kaip nurodyta anksčiau, o ne nustatant kainą pagal užgaidas, asmeninius jausmus ar tiesiog nusprendus, jog ta pačia kaina pardavinėjama per ilgai. 

Nesvarbu, kiek laiko pardavinėjate savo rankdarbius ir kiek patirties juos kurdami turite, rankdarbių kainos kinta dėl įvairių svyravimų rinkoje. Todėl verta žinoti, kokie veiksniai rinkoje lemia jūsų rankdarbio kainos dydį, kaip žmonės reaguoja į jūsų kūrinius ir kaip juos vertina, kad galėtumėte nustatyti tinkamą kainą. 

Apie rankdarbių kainos skaičiavimą ir nustatymą daugiau informacijos rasite čia ir čia

Apie rankdarbių kainų etiketės galite paskaityti čia


Šaltiniai 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...