Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. rugsėjo 29 d.

Šiuolaikiniai vartotojai ir rankdarbių prekės ženklas



Kuriant sėkmingą rankdarbių prekės ženklą, svarbu suvokti, kas skatina žmones veikti, kas jiems atrodo prasminga. Priimtinesnis atrodo tas prekės ženklas, kuriuo žmonės linkę pasitikėti, kuris apima ir skleidžia žmonėms artimas vertybes. Todėl verta panagrinėti, ką šiuolaikiniai vartotojai galvoja, kokiais būdais jie veikia, kokios jų svajonės, kuo jie susirūpinę, kuo ir kodėl jie aistringai domisi. 

Šiuolaikiniams vartotojams patiktų toks rankdarbių prekės ženklas: 

Aiškus. Rankdarbių pirkėjams skleidžiama žinutė turi būti aiški, kadangi informacijos srautas yra toks didelis, jog dalis svarbaus turinio lieka nepastebėta. Pirkėjai turėtų žinoti, kokios jūsų rankdarbių ypatybės, galbūt jūsų rankdarbiai skirti dovanoti ar naudoti, dėvėti išskirtinėmis progomis, galbūt jie ekologiški. 

Asmeniškas. Etnografo Simono Sineko teigimu, kiekvienas priimamas sprendimas yra būdas, kuriuo pasakoma, kas esame ir kuo tikime. Visi kūrybiniai ir vadybos sprendimai, kuriuos priima rankdarbių kūrėjas, atspindi jo paties suvokimą, svajones ir viltis. Šiuolaikiniai vartotojai ieško tokių prekių ženklų, kuriais galėtų pasitikėti, kurie skelbia tas pačias vertybes kaip ir vartotojų. Taigi rankdarbių prekės ženklui lojaliais tampa tie pirkėjai, kurių vertybės artimos rankdarbių kūrėjui. Rankdarbių prekių ženklai labai asmeniški, kadangi paprastai išreiškia tik vieno rankdarbių kūrėjo, o ne visos organizacijos, žmonių grupės, vertybes ir siekius. Todėl kuriant vertę ir prasmę pirkėjams, reikia patiems tikėti pasirinktomis vertybėmis. Kitu atveju prekės ženklas neįtikins pirkėjų. 

Gilus. Šiuolaikiniai vartotojai įpratę prie prekių ženklų gausos, todėl juos sunkiau nustebinti, įtikinti. Jie linkę išsamiau ir plačiau nagrinėti gaminius, informaciją apie įmonę. Todėl svarbu ne tik nurodyti vertybes, bet ir veikti, bendrauti su pirkėjais, remiantis jomis. Sutelkus dėmesį į gilesnius ryšius su pirkėjais, stiprėja grįžtamasis ryšys – jie pasidaro lojalūs prekės ženklui. Tai svarbus konkurencinis pranašumas, kurį sudėtinga nukopijuoti. 

Drąsus ir kūrybingas. Kuriant prekės ženklą, svarbu bendradarbiauti, eksperimentuoti, klysti, stebėti, bendrauti, įtraukti žmones, kuriems ir kuriama žinutė apie rankdarbius. Tų žmonių pastebėjimai, pasiūlymai įkvėps sukurti geresnių idėjų. 


Šaltinis 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...