Daugiau nei 70 proc. apklausoje dalyvavusių respondentų, turinčių parduotuvę „Etsy“, rašo tinklaraštį. Tai – priemonė išsamiau pristatyti savo kūrinius. Plačiau apie tinklaraščius – ankstesniame
straipsnyje.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 642 |
„Etsy“ parduotuvėje labai svarbu tinkamai apibrėžti savo politiką: trumpai pristatyti savo parduotuvę, mokėjimo terminus, pristatymo sąlygas, rankdarbių grąžinimus ir pakeitimą, galimybę pirkti didmenos kainomis, gamybą pagal individualius užsakymus. Aiškios sąlygos, sklandus ir paprastas pirkimas skatina pirkėjų pasitikėjimą, pardavėjams nereikia nerimauti, jog dalis informacijos bus nepastebėta. Beveik 88 proc. „Etsy“ pardavėjų yra nurodę visas reikalingas pirkimo sąlygas.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 747 |
Beveik 90 proc. respondentų savo „Etsy“ atnaujina nuo 1 iki 5 rankdarbių. Atnaujinimas gali paskatinti daugiau susidomėjimo rankdarbiais.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 465 |
„Etsy“ svarbu stebėti savo rankdarbių peržiūrų ir lankytojų skaičių. Žinodami, iš kur atkeliauja lankytojai, galėsite tinkamiau viešinti savo parduotuvę. Tai padaryti galima į „Etsy“ parduotuvę instaliavus „Google Analytics“ programą (sužinoti, kaip tai padaryti, galite
čia (anglų k.)). Daugiau nei 86 proc. respondentų nurodė naudojantys „Google Analytics“ savo „Etsy“ parduotuvėje.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 523 |
61 proc. respondentų priklauso „Etsy“
komandai. Tai „Etsy“ narių grupės, kuriose žmonės jungiasi, dalijasi patarimais apie rankdarbių kūrimą ir rinkodarą. Kartu sutelkus pastangas ir pasidalijus naudinga patirtimi, galima veiksmingai didinti savo parduotuvės žinomumą.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 492 |
Aktyviai „Etsy“ forumuose dalyvauja tik ketvirtadalis visų respondentų, kiti į diskusijas neįsitraukia arba parašo tik kelis pranešimus skirtingose temose. Tai galėjo lemti rankdarbių kūrėjų aktyvesnis dalyvavimas kitų interneto svetainių forumuose, susitelkimas į rankdarbių pardavimą. Tačiau dalyvavimas bendruomenės veikloje, kartu aptariant patirtį ir problemas, galima rasti tinkamų, naudingų sprendimų.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 466 |
Iš labiausiai skaitomų forumo skilčių išsiskiria verslo (skaito 40 proc. respondentų). Tai rodo didelį rankdarbių kūrėjų susidomėjimą savo veiklos tęstinumu ir gerinimu.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 407 |
Beveik pusei respondentų „Etsy“ forume nepavyko parduoti rankdarbių tiesiogiai, trečdalis nėra įsitikinę, ar pranešimo paskelbimas forume padėjo jiems parduoti rankdarbių. Forume skelbiami pranešimai gali nukreipti lankytojus į parduotuvę, tačiau tai yra tik viena iš priemonių pritraukti lankytojų. Tinkamesnis būdas – taikyti tam tikrą pranešimų forume, reklamos kitose interneto svetainėse, susijusių straipsnių publikavimo derinį.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 438 |
Beveik 67 proc. respondentų nepriima didelių užsakymų.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 450 |
Daugiau nei 90 proc. respondentų, turinčių „Etsy“ parduotuvę, yra susikurę ir „Facebook“ paskyrą. Tokiu būdu įvairius pranešimus, naujienas, naujų rankdarbių nuotraukas, kvietimą apsilankyti savo „Etsy“ parduotuvėje gali skelbti „Facebook“ sienoje, o prekiauti „Etsy“ parduotuvėje. Kokią informaciją geriausia skelbti „Facebook“ sužinosite
čia.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 579 |
Beveik 86 proc. respondentų turi savo vizitines korteles. Jose pateikiama svarbi informacija apie rankdarbių kūrėją. Vizitinių kortelių pavyzdžius rasite
čia.
|
Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 578 |
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą