Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. rugsėjo 24 d.

23 dalykai apie jūsų konkurentus el. prekyvietėje „Etsy“(2 dalis)



1-os dalies tęsinys 

Daugiau nei 70 proc. apklausoje dalyvavusių respondentų, turinčių parduotuvę „Etsy“, rašo tinklaraštį. Tai – priemonė išsamiau pristatyti savo kūrinius. Plačiau apie tinklaraščius – ankstesniame straipsnyje


Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 642
„Etsy“ parduotuvėje labai svarbu tinkamai apibrėžti savo politiką: trumpai pristatyti savo parduotuvę, mokėjimo terminus, pristatymo sąlygas, rankdarbių grąžinimus ir pakeitimą, galimybę pirkti didmenos kainomis, gamybą pagal individualius užsakymus. Aiškios sąlygos, sklandus ir paprastas pirkimas skatina pirkėjų pasitikėjimą, pardavėjams nereikia nerimauti, jog dalis informacijos bus nepastebėta. Beveik 88 proc. „Etsy“ pardavėjų yra nurodę visas reikalingas pirkimo sąlygas. 

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 747
Beveik 90 proc. respondentų savo „Etsy“ atnaujina nuo 1 iki 5 rankdarbių. Atnaujinimas gali paskatinti daugiau susidomėjimo rankdarbiais. 

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 465
„Etsy“ svarbu stebėti savo rankdarbių peržiūrų ir lankytojų skaičių. Žinodami, iš kur atkeliauja lankytojai, galėsite tinkamiau viešinti savo parduotuvę. Tai padaryti galima į „Etsy“ parduotuvę instaliavus „Google Analytics“ programą (sužinoti, kaip tai padaryti, galite čia (anglų k.)). Daugiau nei 86 proc. respondentų nurodė naudojantys „Google Analytics“ savo „Etsy“ parduotuvėje. 

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 523
61 proc. respondentų priklauso „Etsy“ komandai. Tai „Etsy“ narių grupės, kuriose žmonės jungiasi, dalijasi patarimais apie rankdarbių kūrimą ir rinkodarą. Kartu sutelkus pastangas ir pasidalijus naudinga patirtimi, galima veiksmingai didinti savo parduotuvės žinomumą. 

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 492
Aktyviai „Etsy“ forumuose dalyvauja tik ketvirtadalis visų respondentų, kiti į diskusijas neįsitraukia arba parašo tik kelis pranešimus skirtingose temose. Tai galėjo lemti rankdarbių kūrėjų aktyvesnis dalyvavimas kitų interneto svetainių forumuose, susitelkimas į rankdarbių pardavimą. Tačiau dalyvavimas bendruomenės veikloje, kartu aptariant patirtį ir problemas, galima rasti tinkamų, naudingų sprendimų. 

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 466
Iš labiausiai skaitomų forumo skilčių išsiskiria verslo (skaito 40 proc. respondentų). Tai rodo didelį rankdarbių kūrėjų susidomėjimą savo veiklos tęstinumu ir gerinimu. 

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 407
Beveik pusei respondentų „Etsy“ forume nepavyko parduoti rankdarbių tiesiogiai, trečdalis nėra įsitikinę, ar pranešimo paskelbimas forume padėjo jiems parduoti rankdarbių. Forume skelbiami pranešimai gali nukreipti lankytojus į parduotuvę, tačiau tai yra tik viena iš priemonių pritraukti lankytojų. Tinkamesnis būdas – taikyti tam tikrą pranešimų forume, reklamos kitose interneto svetainėse, susijusių straipsnių publikavimo derinį. 

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 438
Beveik 67 proc. respondentų nepriima didelių užsakymų. 

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 450
Daugiau nei 90 proc. respondentų, turinčių „Etsy“ parduotuvę, yra susikurę ir „Facebook“ paskyrą. Tokiu būdu įvairius pranešimus, naujienas, naujų rankdarbių nuotraukas, kvietimą apsilankyti savo „Etsy“ parduotuvėje gali skelbti „Facebook“ sienoje, o prekiauti „Etsy“ parduotuvėje. Kokią informaciją geriausia skelbti „Facebook“ sužinosite čia

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 579
Beveik 86 proc. respondentų turi savo vizitines korteles. Jose pateikiama svarbi informacija apie rankdarbių kūrėją. Vizitinių kortelių pavyzdžius rasite čia

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 578

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...