Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. rugsėjo 9 d.

Kodėl „Mados nakties 2011“ renginiai traukė lankytojus?



Rugsėjo 8-ąją Vilniaus Senamiestyje, miesto centre ir Užupyje vykusi mados šventė sulaukė minios lankytojų. Kas juos domino, kuo pasižymėjo organizuoti renginiai, ką galima pritaikyti rankdarbių kūrėjų veikloje? 

Palankaus įvaizdžio kūrimas ir stiprinimas. „Mados nakties 2011“ metu šalia mados salonų stoviniavo ir svečius pasitiko stilingai vilkintys žmonės. Keliuose salonuose buvo pristatomos ateinančio sezono mados tendencijos, „Veltinio namuose“ stebint lankytojams sukurta veltinio suknelė tiesiai ant merginos kūno. Tokiais būdais siekta sukurti pramogą lankytojams ir stiprinti įmonės įvaizdį. Pagal ateinančias mados tendencijas kuriantys dizaineriai demonstruoja konkretaus salono novatoriškumą, suvokimą apie stilių, todėl lankytojai palankiau vertins šių salonų prekes. 

Pramogos kūrimas. „Veltinio namuose“ vykęs renginys buvo pristatomas kaip „įspūdinga ir dar nematyta meninė provokacija“, kai iš 19 metrų šilko, 10 gramų vilnos, muilo ir vandens bus sukurta suknelė. Toks paskelbimas metė iššūkį pačiai suknelės kūrėjai, o smalsūs lankytojai susirinko stebėti, kaip jų akivaizdoje bus kuriamas meno kūrinys. Tai, jog veltinio dirbiniais prekiaujančiame salone vyko toks meno renginys, sustiprino „Veltinio namų“ prekinį ženklą, padarė jį žinomesnį. Be to, renginyje apsilankė tikslinė auditorija – žmonės, besidomintys veltinio dirbiniais. Tokio pobūdžio renginys organizuotas taip, jog įrodytų veltinio kūrėjos meistriškumą, gebėjimą bendrauti su lankytojais – dirbama kūrėja atsakinėjo į lankytojų klausimus, pristatė kiekvieną veltinio suknelės kūrimo žingsnį. Kadangi procesas truko maždaug dvi valandas, salono lankytojai turėjo galimybę apžiūrėti kitus kūrinius, pasimatuoti, įsigyti. Taip buvo sukurta galimybė kūrinių pardavimui ir reklamai. Renginio metu kurio nors kūrinio pirkimas tampa dar stilingesnis, jaučiamas didesnis pasitenkinimas perkant daiktą, kurio kūrėja demonstruoja savo įgūdžius kitiems salono lankytojams. Tikėtina, jog renginio lankytojai ateityje pirmenybę teiks būtent šiai kūrėjai, kadangi turėjo galimybę patys įsitikinti jos meistriškumu. 



Pojūčių sukūrimas ir jausmų sužadinimas. Mados salonų lankytojų jausmai buvo žadinami vaišinant vynu, riešutais, stilingais sausainiais, rinktiniu sūriu, parenkant lengvą, atpalaiduojančią muziką. Tokiu būdu buvo kuriami malonūs lankytojų pojūčiai, kuriamas mados salonų, kaip bendravimo ir stiliaus erdvės, įvaizdis. Vaišės skatina lankytojus neskubėti, labiau mėgautis renginiu, atidžiau apžiūrėti siūlomą kolekciją, aptarti kūrinius su bičiuliais, mados kūrėjais, susipažinti su kitais mada besidominčiais lankytojais. Tokiu būdu mados salonai tampa ne prekybos vieta, o malonių susitikimų, įspūdingų reginių vieta, taip sustiprinant poreikį įsigyti kurį nors kūrinį. 

Rankdarbių kūrėjai taip pat gali stiprinti savo įvaizdį, pasitelkdami tokį mados salonų scenarijų ir pritaikydami jį mugių metu. Minėti renginiai pasižymėjo įspūdingais vaizdais, išskirtinio skonio vaišėmis, kvapniais kepiniais ir gėlių kompozicijomis, muzikos garsais, leido atsipalaiduoti, sužinoti, pabendrauti, iš arti apžiūrėti, paliesti kūrinius. 



Taigi buvo pasitelktos net kelios lankytojų juslės konkrečiam prekės ženklui įsidėmėti, pajusti jam palankumą. Tai ir traukė lankytojus – jie apsilankyti norėdami, kad juos nustebintų. Po renginio jie buvo dar džiugesni, kadangi jų lūkesčiai buvo šiek tiek viršyti. Todėl renginį organizuojantis rankdarbių kūrėjas turėtų nustatyti lankytojų lūkesčius ir stengtis juos viršyti, pavyzdžiui, įspėdamas apie laukiančią staigmeną. 

Daugiau informacijos, kaip renginiais pritraukti daugiau pirkėjų, rasite ankstesniame straipsnyje.

Vilija Butėnienė

3 komentarai:

Neri rašė...

Oij,koks netikslus straipsnis. „Veltinio namuose“ buvo naudojama tik 10 g vilnos (o ne kilogramu!!!!!). Ir viskas truko apie 2, o ne 4 valandas. Mes ten buvom ir viska matem savo akimis.

Vilija rašė...

Dėkoju už pastabas, ištaisiau netikslumus :)
Šie netikslumai - veltinio suknelės gamybos technologijos subtilybės. Jie nekeičia pagrindinės straipsnio idėjos - aprašyti rinkodaros procesus. :)

Vilija rašė...

Beje, dėl vilnos kiekio - straipsniai, aprašę šį renginį, taip pat nurodo 10 kg vilnos:
http://www.diena.lt/vaizdai/albumai/laisvalaikis/-mados-naktis-per-kelias-valandas-is-10-kg-vilnos-ant-moters-nulipdyta-suknele-9377
http://www.laikas.lt/lt/info/6226/mados-naktis-prasides-vakare/
http://www.vilnius-events.lt/lt/nemokami-renginiai/mados-naktis-2011
http://www.15min.lt/naujiena/zmones/mada/ketvirtadienio-vakara-krepsinio-manija-pakeite-mada-vilniuje-antrakart-siaucia-mados-naktis-36-168861?utm_source=rssfeed&utm_medium=rss&utm_campaign=rssfeed
http://www.laikas.lt/lt/info/6251/vilniui-uzmigti-neleido-mados-naktis-foto/

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...