Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. rugsėjo 22 d.

23 dalykai apie jūsų konkurentus el. prekyvietėje „Etsy“(1 dalis)


Elektroninė prekyvietė „Etsy“ veikia pasauliniu mastu ir vienija įvairius rankdarbius kuriančius žmones. Šioje bendruomenėje norint būti ne tik unikaliu, bet ir konkurencingu pardavėju, verta pasidomėti, kaip ir ką veikia jūsų konkurentai. Internete paskelbtoje anketoje, skirtoje „Etsy“ pardavėjams, pateikiami įvairūs klausimai apie patirtį prekiaujant „Etsy“, rankdarbių pristatymą, rankdarbių asortimentą, priklausymą socialiniams tinklams ir daug kitų dalykų, svarbių organizuojant rinkodaros veiksmus ir parduodant rankdarbius.

Tiesa, ne visi anketos klausimai pateikti tikslingai, suteikta galimybė atsakyti tik į pasirinktus klausimus nulėmė, jog į skirtingus klausimus atsakė nevienodas skaičius apklaustųjų. Tačiau kai kurias konkurentų charakteristikas galima apibrėžti.

Elektroninėje prekyvietėje „Etsy“  daugiausia respondentų prekiauja rankdarbiais.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 1066
Rankdarbius kuriantiems ir parduodantiems žmonėms ši veikla nėra pagrindinis pajamų šaltinis. Tačiau daugiau nei  43 proc. respondentų pagrindinį atlyginimą gauna iš pardavimo „Etsy“. Šie žmonės visą dėmesį ir laiką sutelkia rankdarbiams kurti, jų technikai tobulinti. Tikėtina, jog jie taip pat daugiau laiko gali skirti rankdarbių rinkodarai. Dėl šių priežasčių didėja jų konkurencingumas rankdarbių rinkoje:  gera rankdarbių kokybė, jų unikalumas ir pastangos rinkodarai sukuria rankdarbių kūrėjų atpažįstamumą, užtikrina didesnius lankytojų srautus ir rankdarbių pardavimą.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 788
Didžioji dalis respondentų nurodė, jog „Etsy“ rankdarbiais prekiauja 1 – 3 metus, šiek tiek mažiau nei trečdalis visų respondentų turi mažiau nei 1 metų patirtį šioje prekyvietėje.  Didesnė patirtis gali lemti geresnį rinkos išmanymą, didesnį prekės ženklo atpažįstamumą, siūlomą didesnį rankdarbių asortimentą, gebėjimą ištaisyti keblias situacijas su pirkėjais, mokėjimą tinkamiau pateikti savo rankdarbius, nusistovėjusią kainų politiką. Tačiau naujieji pardavėjai gali pasižymėti entuziazmu, būti pasidomėję rinkodaros sprendimais ir pasiryžę juos pritaikyti, turėti patirties prekiaudami kitose elektroninėse prekyvietėse, siūlydami išskirtinio dizaino rankdarbius. Vadinasi, abi pardavėjų grupės turi pranašumų ir galimybių. Rezultatai priklauso nuo užsispyrimo, rankdarbių unikalumo ir tikslų.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 813
Maždaug pusė respondentų savo parduotuvėse „Etsy“ siūlo 50 – 100 rankdarbių asortimentą. Į tai vertėtų atsižvelgti, kadangi pirkėjams suteikiama galimybė rinktis iš didelės gausos rankdarbių, pasižyminčių skirtingomis savybėmis ir teikiama nauda. Rankdarbių skaičius pats savaime nelemia didesnio konkurencingumo, tačiau skirtingos rankdarbių savybės ir jų gausa gali išskirti rankdarbių kūrėją iš jo konkurentų. Pasirinkus rankdarbių asortimentą, vertėtų palyginti rankdarbių savybes su konkurentų rankdarbių savybėmis ir teikiama nauda pirkėjui  - gali būti, jog mažesnis rankdarbių asortimentas teikia didesnę naudą pirkėjui nei didesnis, kadangi rankdarbiai atlieka daugiau funkcijų, pateisina pirkėjų lūkesčius.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 789
Šiek tiek daugiau nei pusė respondentų nurodė prekiaujantys ne tik „Etsy“, bet ir kitose prekyvietėse. Vadinasi, šie žmonės yra užėmę kelias skirtingas rinkas, kuriose lankosi skirtingi pirkėjai (orientuojamasi į skirtingus pirkėjų segmentus). Prekiavimas tik „Etsy“ padeda susitelkti ir išnagrinėti rinką, pardavėjus joje. Prekiavimas keliose prekyvietėse suteikia galimybę pasiūlyti rankdarbių skirtingiems pirkėjams, didinti prekės ženklo žinomumą keliose rinkose, tačiau šių rinkų analizė tampa sudėtingesnė, kadangi reikia stebėti ir tirti daugiau konkurentų. Daugiau apie parduotuves internete galite perskaityti ankstesniame straipsnyje.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 764
Mugėse rankdarbiais prekiauja maždaug 40 proc. visų respondentų, didesnioji dalis tuo neužsiima. Rinkodaros atžvilgiu geresnis sprendimas yra prekiauti ir mugėje, ir internete, kadangi paskirstymas platesnis, pirkėjams suteikiama galimybė apžiūrėti rankdarbį iš arti, paliesti jį, taip pat tiesiogiai pabendrauti su pirkėjais, tokiu būdu kuriant stipresnį ryšį tarp pirkėjų ir prekės ženklo. Apie tai, kaip pasiruošti mugei, galite sužinoti ankstesniame straipsnyje.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 572
86 proc. respondentų siunčia rankdarbius ir į kitas valstybes. Tai svarbus sprendimas, plečiant rinką ir didinant savo žinomumą užsienyje.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 776
Maždaug 65 proc. respondentų nurodė naudojantys perdirbtą pakuotę. Tai rodo, jog rankdarbių kūrėjams, prekiaujantiems „Etsy“, rūpi ekologija ir tai demonstruoja savo pirkėjams. Daugiau apie ekologišką rankdarbių pakuotę rasite čia.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 468
Daugiau nei 85 proc. respondentų prenumeruoja „Etsy“ naujienas el. paštu. Prenumeratą galite pasirinkti čia. Daugelis atnaujinimų siunčiama du kartus per savaitę. Tokiu būdu naujienas galima sekti nuolat ir būti informuotiems tokiu pačiu metu, kaip ir konkurentai.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 668
Daugiau nei 62 proc. respondentų sako, jog viešame „Etsy“ profilyje nurodė tikrąjį savo vardą. Pagal tikrąjį vardą jus lengvaiu rastų jūsų pažistamieji, taip pat didintumėte savo, kaip kūrėjo, žinomumą. Tačiau jei jus daugelis pažįsta pagal tam tikrą slapyvardį – pavadinimą – verčiau jį išlaikyti arba keisti labai  gerai apsvarsčius galimas neigiamas pasekmes, kadangi tai – jūsų prekės ženklo dalis.  Apie tai, kaip sukurti savo, kaip kūrėjo, įvaizdį, rašoma čia, o kaip paskelbti apie save ir savo rankdarbius - čia.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 344
Didžioji dalis respondentų „Etsy“ profilio paveikslėliu pasirinko savo rankdarbių nuotrauką. Paveikslėlis turėtų derėti su parduotuvės pavadinimu: nurodžius savo tikrąjį vardą labiau tiktų paties kūrėjo nuotrauka, o parinkus pavadinimą – rankdarbių nuotrauka. Šis skirtumas lemia jūsų pasirinkimą garsinti savo, kaip kūrėjo,  vardą arba viso rankdarbių asortimento pavadinimą. Šiuo atveju gali būti taip, jog jūsų vardas nebus siejamas su jūsų rankdarbių pavadinimu.

Šaltinis: Handmadeology. Iš viso balsavo: 800
Kita dalis - tęsinyje.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...