Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. rugsėjo 21 d.

Ką geriausia skelbti savo „Facebook“ gerbėjų puslapyje?



Kokią informaciją reikėtų skelbti „Facebook“ gerbėjų puslapyje? Kokios jų reakcijos galima tikėtis? Tai parodo jūsų gerbėjų susidomėjimą skelbiamu turiniu. 

Keli tyrimai parodė populiariausius, kasdien „Facebook“ vartotojų atliekamus veiksmus: 26 proc. narių nurodo, jog jiems patinka kieno nors paskelbtas turinys, 22 proc. komentuoja kitų būsenos atnaujinimus ir pranešimus, 20 proc. komentuoja kitų įkeltas nuotraukas, 15 proc. atnaujina savo pačių būseną, 10 proc. siunčia privačią žinutę kitiems. Taigi labiausiai tikėtina jūsų puslapio gerbėjų reakcija į paskelbtą informaciją – mygtuko „Patinka“ paspaudimas. Juk tai – paprastas pritarimas, palaikymas, jo paspaudimas nereikalauja rašyti komentaro žodžiais. Tiesa, rankdarbių gerbėjų puslapiuose dažnai rašomi ir komentarai, išreiškiantys teigiamą vertinimą, pritarimą. 

Šaltinis: Pew Research Center's Internet & American Life

Šaltinis: Pew Research Center's Internet & American Life
Socialinės rinkodaros bendrovė „Roost“ atliko tyrimą, kurio metu ištyrė daugiau nei 10 tūkstančių „Facebook“ ir „Twitter“ pranešimų, kuriuos paskelbė maždaug 50 smulkiojo verslo įmonių iš įvairių sektorių. Buvo nustatyta, jog žmonės mieliau spaudžia mygtuką „Patinka“ nei komentuoja turinį. 50 proc. daugiau peržiūrų ir 22 proc. daugiau paspaudimų galima tikėtis, paskelbus nuotrauką nei kokio nors kito pobūdžio informaciją. Ši statistika itin palanki rankdarbių verslui, kadangi didžioji dalis skelbiamos informacijos yra rankdarbių nuotraukos. Puslapio gerbėjus taip pat domina citatos ir būsenos atnaujinimai. Pranešimai, kuriuose užduodamas klausimas, komentuojami dukart dažniau. Žmonės labiausiai linkę dalintis nuorodomis – jomis dalijasi 87 proc. daugiau nei kito pobūdžio informacija. 

Jeigu didžiąją dalį jūsų pranešimų sudaro sudaro nuotraukos, nuolat atnaujinate savo būseną, tačiau mygtuko „Patinka“ paspaudimų nesulaukiate tiek daug, kiek norėtumėte, tai nebūtinai reiškia, jog jūsų pranešimai nedomina jūsų puslapio gerbėjų. Atlikti tyrimai rodo, jog mygtuko paspaudimo dažnumas priklauso nuo gerbėjų amžiaus ir lyties (demografinis kriterijus). 

Šaltinis: Pew Research Center's Internet & American Life
Jei didžiausios dalies jūsų puslapio gerbėjų amžius nuo 36 m., tikėtina, jog mygtukas „Patinka“ bus spaudžiamas itin retai. 

Šaltinis: Pew Research Center's Internet & American Life

Be to, jei per dieną skelbiate vieną ir daugiau pranešimų, tikėtina, jog šį mygtuką labiau linkusios paspausti bus moterys. Tačiau matyti, jog dauguma vyrų (59 proc.) ir moterų (54 proc.) mygtuką „Patinka“ spaudžia vieną kartą per kelias savaites ir rečiau. Turint mintyje, jog jūsų puslapio gerbėjai taip pat mėgsta ir kitus puslapius, peržiūri didelį srautą įvairių naujienų, tikimybė, jog jie „pamėgs“ būtent jūsų naujieną, tampa maža. Maždaug 25 proc. „Facebook“ linkę spausti mygtuką „Patinka“ vieną ir daugiau kartų per dieną. Tarkim, jog taip elgtis linkę ir jūsų puslapio gerbėjai (25 proc.). Įsivaizduokite, kiek dar puslapių be jūsiškio jie yra pamėgę, jau nekalbant apie jų draugų talpinamą turinį – juos pasiekiantis naujienų srautas didžiulis. Aš asmeniškai gaunu apie 200 naujienų kasdien. Jei jūsų puslapio gerbėjai gauna tokį patį srautą duomenų, kaip ir aš, o jūs per dieną skelbiate 2 naujienas, tikėtina, jog bent vieną jūsų naujieną pamėgs 0,25 proc. jūsų puslapio gerbėjų. Taigi, jei jūsų skelbtą naujieną „pamėgo“ 1 proc. jūsų puslapio gerbėjų, tai – jau labai daug (4 kartus daugiau nei labiausiai tikėtinu atveju!) - galbūt metas padėkoti savo gerbėjams už aktyvumą? 

Ar atkreipėte dėmesį, kokia jūsų skelbiama informacija sulaukia daugiausiai mygtuko „Patinka“ paspaudimų? Ką jūsų puslapio gerbėjai dažniausiai komentuoja? Ar jų veiksmus galima pagrįsti demografiniais kriterijais? 


Šaltiniai 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...