Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. rugpjūčio 3 d.

Kaip susikurti gerą įvaizdį internete?



Naudojantis internetu, galima kurti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, ir rankdarbių, originalių kūrinių, įvaizdį. Geras vardas internete gali padėti tapti vertinamu specialistu, sulaukti daugiau užsakymų, paskatinti rankdarbių pardavimą. Siekiant šių tikslų, vertėtų žengti kelis žingsnius. 

Domėkitės ir sužinokite, kas vyksta. Įpraskite nuolat domėtis, kas, susijusio su jūsų veikla, vyksta internete: apie ką bendraujama forumuose, kokie vaizdeliai apie rankdarbius skelbiami, kokios tendencijos numatomos. Pirmauti, pasiūlyti naujoves galėsite tuo atveju, jei žinosite, ką veikia jūsų konkurentai, dėl ko nerimauja ir ko ieško potencialūs jūsų rankdarbių pirkėjai. 

Orientuokitės į konkrečią sritį. Pasirinkite nišą savo veikloje: kurkite tam tikros rūšies rankdarbius, teikite su jais susijusias išskirtines paslaugas. Internete ieškokite jūsų pasirinktai nišai reikšmingos informacijos: skaitykite susijusius straipsnius, ieškokite schemų, domėkitės naujovėmis, įsitraukite į susijusias diskusijas. Orientuojantis į siauresnę sritį, nuosekliai gilinantis į ją ir tobulinant, galima sukurti stipresnį savo ir savo rankdarbių vardą, nei domintis ir platinant informaciją iš įvairių sričių. Dėl šios priežasties stipresnis vardas yra kūrėjų, pristatančių konkrečios vienos rūšies rankdarbius, nei kūrėjų, tame pačiame tinklaraštyje aprašančių savo buitį, šeimos gyvenimą, keliones ir šalia jų visų – rankdarbius. Toks kūrėjas yra išties visapusiška, įdomi asmenybė, tačiau jo, kaip kūrėjo, vaidmuo užima ketvirtadalį visos veiklos, jo laikas padalytas ir kitiems pomėgiams, darbams. 

Skelbkite tai, kas reikšminga. Tinklaraštyje ar interneto svetainėje talpinkite informaciją, kuri aktuali ir naudinga jūsų tikslinei auditorijai: kaip prižiūrėti jūsų rankdarbius, kaip juos derinti, dėvėti ir pan. (minčių, kas gali būti aktualu jūsų tikslinei auditorijai, galite semtis forumuose, tinklaraščiuose). Ši informacija turi kurti vertę tikslinei auditorijai. Tokiu atveju žmonės norės dalytis jūsų paskelbta informacija su kitais, o jūsų vardas taps dar žinomesnis. 

Būkite patikimas. Laikykitės reklamoje duotų pažadų, stenkitės pristatyti užsakytus rankdarbius laiku ir numatytomis sąlygomis ir pan. Patikimumas – vienas iš svarbių strateginių veiksnių. Turbūt esate girdėję, jog patenkintas pirkėjas gerąja patirtimi nusipirkęs gaminį pasidalija vidutiniškai su trimis žmonėmis, o nepatenkintas pasiskundžia vienuolikai žmonių. Neigiama informacija iš lūpų į lūpas sklinda greičiau ir toliau nei teigiama. Todėl ne tik esami, bet ir potencialūs pirkėjai gali skirti mažiau dėmesio juos ar jų pažįstamuosius nuvylusiai įmonei ar žmogui. 

Būkite keliose vietose. Savo pastangas ir laiką paskirstykite informacijos skleidimui keliose vietose: rašykite apie tai, kas, jūsų nuomone, naudinga jūsų tikslinei rinkai, šia informacija dalykitės socialiniuose tinkluose, savo ir kituose, rankdarbių versle įtakinguose tinklaraščiuose ir interneto svetainėse. Taip pat sukurkite vaizdelių apie savo rankdarbius, jų kūrimo procesą – neapsiribokite vien žodine informacija. Prisijunkite prie „Facebook“ grupių ir puslapių, kuriuose aptariama jūsų veiklos sritis, įsitraukite į diskusijas, patarkite – taip kursite vertę kitiems žmonėms ir populiarinsite savo vardą. 

Būkite atsakingas ir lengvai randamas. Rankdarbių versle kūrėjas ir jo kūriniai yra labai glaudžiai susiję, ypač tais atvejais, kai pats kūrėjas rūpinasi rankdarbių rinkodara, pardavimu. Tokia veikla reikalauja nemažai pastangų, kadangi nemažai dėmesio reikia skirti ir bendravimui su svetainės lankytojais, rankdarbių pirkėjais. Stiprūs ryšiai su jais kuriami kiek įmanoma skubiau atsakant į jiems rūpimus klausimus, komentarus – žmonės turėtų jausti, suvokti, jog rūpinatės jais, stengiatės padėti. 

Stebėkite, kaip aptariamas jūsų paskelbtas turinys. Kai jūsų paskelbtas turinys aptariamas internete, viešinamas jūsų vardas, didinamas žinomumas. Net jei komentuojama neigiamai. Atsakykite į komentarus.

Taigi, kokius būdus taikote jūs, kad populiarintumėte savo, kaip kūrėjo, vardą internete? Ar jūs esate visur matomas, aktyvus diskusijų dalyvis, patarinėtojas? 

Vilija Butėnienė

Šaltiniai



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...