Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. rugpjūčio 5 d.

Kaip apsaugoti save ir savo veiklą nuo neigiamų komentarų internete?


Internetas – puiki terpė bendrauti, paskelbti apie save ir savo verslą, rasti kūrybai įkvepiančių šaltinių, teikti informaciją toje srityje, kurioje esate ekspertas, įsitraukti į diskusijas, komentuoti. Žmonės, kalbėdami apie tai, kas juos domina, kas jiems rūpi, rašo tiek teigiamus, tiek neigiamus atsiliepimus. Tokių atsiliepimų gaunate ir jūs. Tokie atsiliepimai daro poveikį jūsų vardui, jūsų rankdarbių ženklui. Palankūs atsiliepimai visada laukiami, tačiau kaip vertėtų elgtis, jei komentarai neigiami? 

Ne itin tinkamas būdas (nors kai kuriuose straipsniuose visgi siūlomas) reaguoti į neigiamus komentarus – jų trynimas. Neseniai tokį atvejį pastebėjau vienos Lietuvoje gerai žinomos reklamos agentūros paskyroje socialiniame tinkle. Vienas neigiamas, tačiau šmaikštus atsiliepimas apie agentūros paskelbtą informaciją buvo ištrintas, kad nesugadintų gero agentūros vardo. Tačiau, sekant tokią diskusiją, agentūros sprendimas galėjo pasirodyti atsainus. 

Sulaukus neigiamų komentarų, nereikėtų pernelyg kontroliuoti diskusijos ar ją užbaigti. Prisijungus prie komentuojančiųjų, galima stengtis pakreipti temą jums ir jūsų verslui palankia linkme. Komentaruose derėtų pripažinti klaidas, įrodyti siekį jas taisyti ir priminti, jog vis daugiau pastangų dedama pirkėjų poreikiams įgyvendinti. Svarbu nuolat plėtoti ryšius su pirkėjais ir stengtis, jog jie platintų jūsų vardą savo pažįstamiesiems. Žmonės, pasitikintys jūsų rankdarbių ženklu, taip pat gali dalyvauti įvairiose diskusijose ir palaikyti jus, net jei sulaukėte neigiamų komentarų. 

Ar atkreipiate dėmesį, kas neigiamai komentuoja jūsų darbus ir veiklą? Galbūt komentuojama anonimiškai, nenurodant nei savo interneto svetainės, atliktų darbų – paprastai tokius žmones siūloma ignoruoti. Bandykite išsiaiškinti, kokiu mastu tokie neigiami komentarai gali paplisti internete, stebėkite, ar tokių komentarų apie jūsų veiklą nedaugėja. Jei komentuoja jūsų veiklos srityje mažai žinomas, neturintis autoriteto ar tikrojo vardo nenurodęs žmogus, tikėtina, jog ignoruojant jo atsiliepimą, neigiami komentarai greitai baigsis. 

Gali pasitaikyti atvejų, kai neigiamai veiklą komentuoja internete gerbiamas žmogus ar svetainė, kurioje kilo diskusija, yra labai reikšminga jūsų veiklai. Neigiami komentarai tokiu atveju gali būti randami paieškos svetainėse įvedus paieškos žodžius, todėl reikėtų apsvarstyti, kokią įtaką tam tikri komentarai gali turėti geram jūsų vardui. Gali būti taip, jog svetainės su neigiamais komentarais paieškoje bus pateikiamos pirmiau nei jūsų asmeninis tinklaraštis ar interneto svetainė. Tokiu atveju derėtų kurti daug vertingo, naudingo turinio pranešimus, kuriuos žmonės norėtų paskelbti savo pažįstamiesiems. Tokiu būdu teigiamos informacijos srautas užgoš neigiamas diskusijas. 

Norint stebėti, kas apie jūsų veiklą kalbama internete, ir laiku atsakyti į komentarus, galima naudotis programa „Google Alert“

Ar žinote, kas kalbama apie jūsų rankdarbius internete? Kaip jūs reaguotumėte į neigiamus komentarus? 

Vilija Butėnienė

Šaltinis 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...