Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. liepos 21 d.

Kaip susikurti savo, kaip kūrėjo, įvaizdį?



Asmeninė ženklodara yra esminis žingsnis plėtojant savo kūrybinę veiklą, kadangi rinkoje yra nemažai kitų kūrėjų, užsiimančių panašia veikla, o jūs siekiate išsiskirti, sudominti ir pritraukti daugiau pirkėjų. Juk išskirtinumas yra esminis veiksnys kurybinėje veikloje. Galbūt išskirtinės asmenybės kuria išskirtinius rankdarbius? Kai tik pirkėjai patikės, jog jūs galite pasiūlyti ką nors labai unikalaus, atsidursite kitų kūrėjų priešakyje. 

Kūrėjo įvaizdžiui sukurti nepakanka turėti savo interneto svetainę, kurioje eksponuojami ir parduodami rankdarbiai. Tinklaraščio įrašų skelbimas labiau atskleidžia rankdarbių kūrėjo asmenybę, „Facebook“, „Twitter“ paskyrose pateikiamas turinys taip pat atspindi kūrėjo smalsumą, kūrybinį polėkį, gebėjimą bendrauti ir bandradarbiauti. Kurdami savo įvaizdį, turite parodyti, kas esate, ką veikiate ir kaip veikiate. 

Bendradarbiavimas su kitais rankdarbių kūrėjais didina jūsų vardo žinomumą rinkoje. Todėl svarbu dalytis aktualia informacija apie renginius, priemonių rankdarbiams tiekėjus, naujausias kūrimo technikas, teikti patarimus apie kūrybinę veiklą. Ryšių su kitais rankdarbių kūrėjais užmezgimas gali suteikti galimybę rasti verslo partnerių, su kuriais ateityje užsiimtumėte bendra kūrybine veikla. Patarimai naujiems rankdarbių kūrėjams rinkoje padėtų kurti jūsų, kaip patyrusio eksperto, įvaizdį. Dalyvavimas su veikla susijusiuose mokymuose, paskaitose gali padėti surasti bendraminčių. Be to, susitikus asmeniškai, galima gauti vertingesnės informacijos nei teiraujantis patarimų internete, kur turinį gali matyti daug lankytojų. Mokymai suteikia naujų idėjų, kaip galima patobulinti esamą veiklą; jų metu galima apsikeisti vizitinėmis kortelėmis. Apsilankius daugelyje mokymų, jums gali būti pasiūlyta skaityti savo pranešimą – taip dar labiau sustiprinant savo, kaip patyrusio kūrėjo, įvaizdį. 

Stebėjimas ir palyginimas svarbus, ieškant kūrybinių idėjų, kaip išsiskirti iš kitų kūrėjų ir išlaikyti profesionalaus kūrėjo įvaizdį. Skaitykite kitų verslo sričių tinklaraščius, naujienas, žurnalus ar knygas, kurie įkvėptų: domėkitės keliautojų, aktorių, muzikantų, mados kūrėjų biografijomis, veikla. Galbūt kurį nors jų sprendimą galite pritaikyti savo veikloje? Stebėkite kitų rankdarbių kūrėjų interneto svetaines, tinklaraščius, socialinių tinklų paskyras, rankdarbius, siūlomas paslaugas – kaip jie pateikiami, pristatomi, kokios lankytojų reakcijos sulaukia. Kaip save pristato rankdarbių kūrėjai: kaip aprašo savo gebėjimus, patirtį, kūrybinį įkvėpimą, ar skelbia straipsnius apie save? Palyginkite, kurie iš šių rankdarbių kūrėjų turi daugiau lankytojų, sulaukia daugiau komentarų, patys dalija patarimus. 

Patenkinti pirkėjai, kuriems jūsų kūrybinė veikla teikia naudos. Profesionalaus kūrėjo įvaizdį susikursite parduodami kokybiškus ir išskirtinius rankdarbius, nes prastai pagaminti kūriniai mažina pirkėjų pasitikėjimą, be to, greitai sklinda antireklama „iš lūpų į lūpas“. Jūsų įvaizdis stiprės, jei pirkėjo patirtis, perkant jūsų rankdarbius, buvo gera: rankdarbiai kokybiški, aptarnavimas malonus, į rūpimus klausimus atsakyta greitai ir pan. Taigi geresnis kūrėjo įvaizdis kuriamas atsižvelgiant į pirkėjų poreikius. 

Nuosekliai kuriamas įvaizdis padeda pirkėjams geriau įsiminti jus ir jūsų kūrinius. Pirkėjų pasitikėjimą kuria nuolat skleidžiamos svarbiausios ir esminės jūsų veiklos vertybės. Jei teigiate, jog jums svarbi kokybė, o parduodate skubotai padarytus ir kruopštumo stokojančius rankdarbius, jūsų įvaizdis nėra kuriamas nuosekliai, o prieštaravimai tarp skelbiamų vertybių ir siūlomų kūrinių mažina pasitikėjimą jumis, silpnina kūrėjo įvaizdį. 

Vilija Butėnienė

Šaltiniai

Art and Craft Business Advice~Network Yourself to Success

How a Complete Beginner Can Brand Their Business Like Other Creative Famous People

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...