Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. liepos 26 d.

Geros rankdarbių reklamos kūrimas


Reklamoje pateikite jūsų rankdarbiais patenkintų pirkėjų atsiliepimus. Atsiliepimuose turėtų būti paminėta, kokią konkrečią naudą pirkėjai gavo, kurios rankdarbių savybės jiems labiausiai patiko, pradžiugino. Potencialiems pirkėjams didesnį įspūdį paliks kitų žmonių nuomonė nei vien tik trumpas rankdarbio aprašymas. 
Paminėkite, jei jūsų rankdarbius perka jūsų tikslinei auditorijai gerai žinomi žmonės: galbūt papuošalus perka aktoriai, o paveikslus, molio dirbinius renkasi verslininkai? Parašykite, ką jie sako apie jūsų rankdarbius. Tokiu būdu savo pirkėjams suteiksite pasitikėjimo jūsų darbu, įgūdžiais, kadangi jus vertina ir visuomenėje pripažinti žmonės. 

Reklamoje nurodykite, jei straipsnis apie jūsų kūrinius buvo publikuotas spaudoje ar internete, jei laimėjote rankdarbių kūrėjų konkurse. 

Reklamoje pateikite sakinį, kuris prasidėtų „kaip pasigaminti, kaip originaliai atrodyti, kaip išrinkti tinkamą dovaną“ ir panašiais žodžių junginiais – taip potencialūs pirkėjai susidomės pasiūlymu, kuriame apibūdintas konkretus rankdarbis ir jo taikymo galimybės kasdienėje veikloje. Antraštę geriausia užrašyti klausimo forma, suteikti jai emocinį atspalvį. Potencialūs pirkėjai, perskaitę klausimą, akimirksniu atsako į jį, išreikšdami savo poreikius ir lūkesčius. Reklamos teksto turinys turi parodyti, jog siūlomas rankdarbis atitinka specifinius potencialių pirkėjų poreikius. 

Pateikite trumpos pirkėjų apklausos rezultatus: galite jiems užduoti kelis klausimus ir pateikti diagramas. Pavyzdžiui, galite pasiteirauti, kokiu tikslu dažniausiai perkami jūsų rankdarbiai: sau asmeniškai ar dovanoti kitiems; kokia proga pirkėjai yra įpratę dovanoti rankdarbių, kurias jūsų rankdarbių savybes jie labiausiai vertina.

Galite nurodyti įvairius seminarus, mokymus ar paskaitas, kuriuose mokėte gaminti rankdarbius – tai sustiprins jūsų, kaip eksperto, įvaizdį.

Pasirinkite profesionaliai atrodančią interneto svetainę, kurioje publikuosite reklamą.

Reklamoje nurodykite, jog galima susigrąžinti pinigus, jei pirkėjas norės atsisakyti rankdarbio dėl kokios nors priežasties. Tai sumažins pirkėjų riziką ir dvejones perkant rankdarbius iš jūsų.

Reklamoje pateikite savo ar savo rankdarbių nuotrauką – taip parodysite, jog pasitikite savimi ir savo darbais, drįstate juos parodyti.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...