Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. birželio 10 d.

Su kuo konkuruoja rankdarbių kūrėjai?



Ar, ketindami parduoti rankdarbius, žinote, su kuo konkuruosite? Ar numanote, kokius pasirinkimus svarsto galimi jūsų pirkėjai? Paprastai manoma, jog konkuruojama vos su keliais kitais rankdarbių kūrėjais, tačiau galimi pirkėjai turi ir daugiau pasirinkimų.

Konkuruojančius gaminius ir gamintojus nustačiau atlikusi fokusinės grupės apklausą. Rankdarbius žmonės linkę pirkti, jei jo neįmanoma pagaminti pačiam. Jei pirkėjas mano, kad pigiau ir greičiau pasigaminti pačiam, rankdarbio greičiausiai nepirks. Masinių ir rankdarbių pirkimo motyvai dvejopi: rankdarbiai perkami dėl išskirtinumo, tačiau gamybos būdas nesvarbus, jei prekė tenkina pirkėjo reikalavimus. Mokslininkas Hooley nustatė 5 konkuravimo lygius, kuriuos galima pritaikyti ir rankdarbių versle.

Tiesiogiai konkuruosite su gaminiais, esančiais 1 ir 2 lygiuose, jūsų rankdarbius pirkėjai gali pakeisti gaminiais, esančiais 3 – 5 lygiuose.

Įvairūs informacijos šaltiniai apie rankdarbių gamybą, kūrybinių dirbtuvių organizavimas skatina galimus jūsų pirkėjus pačius gaminti rankdarbius. Laimei, mažėja rankdarbių ir masinės gamybos gaminių konkurencija. Dienraštis „The Times“ paskelbė visuomenės, gyvenimo būdo tendencijas artimiausiems metams: pastarųjų metų netikrumą žmonės kompensuos pirkdami autentiškus daiktus, pirmenybę teikdami rankų darbo gaminiams. Kadangi žmonės nebeteiks tiek dėmesio pasauliniams ir nacionaliniams prekių ženklams, atgims amatai ir rankdarbių verslai. Be to, rankdarbiai laikomi kokybiškesniais, daugiau darbo reikalaujančiais gaminiais nei masinės gamybos prekės.


Taigi, remdamiesi lentele, nustatykite, kokie pagrindiniai jūsų konkurentai, išsiaiškinkite, kokiomis išskirtinėmis savybėmis pasižymi jūsų gaminiai ir jas pabrėžkite pirkėjams.


Vilija Butėnienė

Šaltinis


Hooley, G., et al. 2001. Market-focused Resources, Competitive Positioning and Firm Performance, in Journal of Marketing Management, Vol. 17 Issue 5/6: 503-520.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...