Intriguokite ir nuolat atsinaujinkite. Nuolat pasiūlykite ką nors įdomaus, kad pirkėjai lauktų ir nekantrautų, ką nauja sukursite. Pavyzdžiui, mane nuolat stebina viena papuošalų kūrėja, subtiliai priderindama pavadinimą kiekvienam papuošalui arba pasiūlydama netikėtą nuolaidą rankdarbiams. Maloniai nustebinti pirkėjus galima sveikinant įvairiomis progomis, iš anksto asmeniškai informuojant apie naują rankdarbių kolekciją.
Skirkite dėmesio ir nuolat būkite priešakyje. Išklausykite pirkėjų siūlymus, atsakykite į klausimus, bet taip pat savo kūrybai suteikite paslaptingumo. Trumpai pranešimuose užsiminkite, jog kuriate kolekciją tam tikra tema (pavyzdžiui, „tyra ir skaidru“, „pavasariškai romantiška“ ir panašių užuominų, kurios puikiai apibūdina jūsų rankdarbių kolekciją, tačiau palieka paslapties), jog mugėje nekantraujate pristatyti „kai ką specialiai jiems“, socialiniame tinkle paskelbkite vieno rankdarbio iš visos kolekcijos nuotrauką, taip priversdami pirkėjus laukti netikėtumo ir nekantrauti.
Pasirodykite geriausiai. Patrauklus ir viliojantis interneto svetainės dizainas pristatys jus pirkėjams kaip gerą skonį turintį ir puikiai stilių jaučiantį kūrėją. Skoninga interneto svetainė kuria pasitikėjimą, jog demonstruojami, parduodami rankdarbiai sukurti taip pat atidžiai ir kruopščiai. Gražiai ir profesionaliai nufotografuoti rankdarbiai, parinktos interneto svetainės spalvos, rankdarbių aprašymai – viskas turi sudaryti visumą, atrodyti įspūdingai.
Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams. Tinkama aplinka tai padaryti – jūsų tinklaraštis, diskusijos socialiniuose tinkluose, pasiūlymų skiltis interneto svetainėje.
Kvieskite būsimus prikėjus. Paskatinkite numanomus pirkėjus prisijungti prie jūsų Facebook, Twitter ar kitame socialiniame tinkle, pasiūlykite skaityti naujienas ar peržiūrėti rankdarbius jūsų tinklaraštyje, reguliariai peržiūrėti jūsų interneto svetainę. Surenkite specialius renginius, kuriuose pademonstruotumėte naują rankdarbių kolekciją, išklausytumėte jų pasiūlymus ir susipažintumėte su jais.
Nemaldaukite dėmesio. Primygtiniai siūlymai ir prašymai pirkti gali pasirodyti atgrasūs. Susitelkite į kūrybą ir veikite kantriai, kad sukurtumėte gerą įspūdį ir pasiūlytumėte profesionalius rankdarbius. Pirkėjų ratas bėgant laikui plėsis.
Padarykite ką nors miela „tiesiog šiaip“. Siųsdami rankdarbių užsakymą, pakuodami rankdarbį, pridėkite mažą dovanėlę, padėkos atviruką, suteikite specialų pasiūlymą. Tai maloniai nustebins pirkėjus. Jūs suteiksite jiems džiaugsmo „tiesiog šiaip“, o jiems bus „tiesiog malonu“ pas jus sugrįžti.
Susidomėję pirkėjai norės daugiau sužinoti apie jus ir jūsų kūrinius. Jei liks patenkinti pirkiniu, apie tai papasakos savo draugams ir pažįstamiems, todėl pirkėjų ratas vis plėsis. O naujiems pirkėjams sudominti įgūdžių ir patirties jau turėsite.
Vilija Butėnienė
Šaltiniai
How to Make Your Customers Fall in Love with You
Craft Business Part 2 – Craft Marketing Success Secrets
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą