Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. gegužės 18 d.

Būdai, kaip paveikti pirkėjus ir padidinti pardavimą

Ar esate svarstę, kodėl pirkėjai renkasi jūsų rankdarbius? Galbūt tai nulemia rankdarbių stilingumas ir kokybė? Tačiau egzistuoja daugiau veiksnių, lemiančių pirkimą. Pirkėjai jums pirmenybę teiks, jei jūs:

Padarysite, jog jie jaustųsi išskirtiniai.
Pirkėjams reikia nusišypsoti, pakviesti prieiti. Pirmiausia persimeskite mandagiais žodžiais, o ne pradėkite siūlyti rankdarbius. Svarbiausias yra dėmesys pirkėjui.
Suteiksite daug informacijos. Pirkėjus domina patikimi ir nusimanantys asmenys, galintys padėti jiems įsigyti rankdarbį. Pasitikėjimas yra vienas svarbiausių veiksnių, nulemiančių ilgalaikius ryšius ir pakartotinį pirkimą.

Įtrauksite pirkėjus į sprendimų priėmimą. Leiskite jiems paliesti, paimti į rankas rankdarbius. Daug patirties parduodant rankdarbius turinti kūrėja sako, jog tai paskatina nuosavybės pojūtį, kurį ir turi paskatinti rankdarbių pardavėjas.

Papasakosite istoriją. Papasakokite, kaip sugalvojote naują gamybos technologiją, kas jus įkvėpė sukurti tokį rankdarbį, kodėl pasirinkote tokias ypatingas medžiagas. Tokios istorijos yra dalis prekės ženklo. Nusipirkę rankdarbį, žmonės perpasakos jūsų istoriją savo pažįstamiems – taip informacija apie jūsų kūrinius bus perduota iš lūpų į lūpas ir plačiai paplis, tapsite lengviau atpažįstamais.

Suteikite įgyvendinamus pažadus. Jei vykdote užsakymą, laikykitės sutartų terminų. Po užsakymo galite susisiekti su pirkėjais, padėkoti ir užtikrinti dėl užsakymo. Siekiant pakartotinio pirkimo, reikėtų pateisinti pirkėjų lūkesčius.

Suteikite aukšto lygio paslaugas. Gerbkite pirkėjus ir jų laiką, kurį jie skiria rinkdamiesi rankdarbius. Reikėtų būti pasirengus greitai atsakyti į jų klausimus ir nuolat pranešti naujienas ar įvairius pasikeitimus.

Šie veiksniai kuria ir stiprina teigiamą rankdarbių įvaizdį, skatina pirkėjų pasitikėjimą, todėl jie pirks pakartotinai ir rekomenduos jus kitiems. Jie tikisi kokybiškų rankdarbių, taip pat siekia, jog rankdarbių kūrėjai vertintų ir juos pačius. Įgyvendinus minėtus veiksnius, padidės pardavimo apimtis ir bus sukurti ilgalaikiai, pelną nešantys santykiai su pirkėjais.

Parengta pagal 6 Ways to Influence Customers and Grow Sales

Vilija Butėnienė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...