Padarysite, jog jie jaustųsi išskirtiniai.
Įtrauksite pirkėjus į sprendimų priėmimą. Leiskite jiems paliesti, paimti į rankas rankdarbius. Daug patirties parduodant rankdarbius turinti kūrėja sako, jog tai paskatina nuosavybės pojūtį, kurį ir turi paskatinti rankdarbių pardavėjas.
Papasakosite istoriją. Papasakokite, kaip sugalvojote naują gamybos technologiją, kas jus įkvėpė sukurti tokį rankdarbį, kodėl pasirinkote tokias ypatingas medžiagas. Tokios istorijos yra dalis prekės ženklo. Nusipirkę rankdarbį, žmonės perpasakos jūsų istoriją savo pažįstamiems – taip informacija apie jūsų kūrinius bus perduota iš lūpų į lūpas ir plačiai paplis, tapsite lengviau atpažįstamais.
Suteikite įgyvendinamus pažadus. Jei vykdote užsakymą, laikykitės sutartų terminų. Po užsakymo galite susisiekti su pirkėjais, padėkoti ir užtikrinti dėl užsakymo. Siekiant pakartotinio pirkimo, reikėtų pateisinti pirkėjų lūkesčius.
Suteikite aukšto lygio paslaugas. Gerbkite pirkėjus ir jų laiką, kurį jie skiria rinkdamiesi rankdarbius. Reikėtų būti pasirengus greitai atsakyti į jų klausimus ir nuolat pranešti naujienas ar įvairius pasikeitimus.
Šie veiksniai kuria ir stiprina teigiamą rankdarbių įvaizdį, skatina pirkėjų pasitikėjimą, todėl jie pirks pakartotinai ir rekomenduos jus kitiems. Jie tikisi kokybiškų rankdarbių, taip pat siekia, jog rankdarbių kūrėjai vertintų ir juos pačius. Įgyvendinus minėtus veiksnius, padidės pardavimo apimtis ir bus sukurti ilgalaikiai, pelną nešantys santykiai su pirkėjais.
Parengta pagal 6 Ways to Influence Customers and Grow Sales
Vilija Butėnienė
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą