Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2012 m. vasario 5 d.

„Facebook“ puslapis: ką nauja pasakyti gerbėjams? (2 dalis)




1-os dalies tęsinys

Rėmimas 

Daugelis rankdarbių kūrėjų ne tik kuria, bet ir rūpinasi rankdarbių reklama, pardavimu, t.y. užtikrina, jog veikla sėkmingai plėtotųsi. Iš anksto parenkite tvarkaraštį, kuriame pažymėkite specialias akcijas, pardavimą skatinančias žinutes, konkursus ir pan. Kodėl svarbu turėti planą? Todėl, kad pasiektumėte savo tikslus (parduotų rankdarbių skaičių, gautų pajamų dydį) ir kad rėmimo akcijos nevirstų mažai apgalvotų ir nevertingų konkursų lavina, vienkartiniu pirkimu ar nepagrįstai paskatintais lūkesčiais nuolat pirkti mažomis kainomis. „Tik šiandien prie kiekvieno užsakymo pridedame du nemokamus šventinius atvirukus ir specialią dėžutę! Prašome padėti skleisti žinią apie šią akciją!“ Taip pat skelbkite panašias naujienas: paskatinkite pirkti naujausius rankdarbius, užsiminkite dėl nemokamo pristatymo, paprašykite savo puslapio gerbėjų paminėti jus savo tinklaraščiuose, socialiniuose tinkluose išradingiausius apdovanodami mielomis smulkmenomis, nuolaidomis ir pan., organizuokite loterijas, paprašykite gerbėjų atsiųsti nuotraukas, kuriose jie dėvi, naudoja jūsų rankdarbius. 

Emocijos 

Rankdarbiui sukurti reikia įdėti nemažai jausmų, minčių, išgyvenimų, įkvėpimo. Pasitelkdami įkvepiančią kalbą ir atitinkamus žodžius, visa tai perteikite savo kūrybos gerbėjams. Pavyzdžiui: „Ką tik baigiau kurti vėrinį romantiškai nuotakai. Nuostabus jausmas – žinoti, jog mano rankomis kurtas papuošalas bus nepakartojamos šventės dalis.“ Toks kūrinių pristatymo stilius gali tapti labai ryškiu jūsų išskirtinumu: įdomus rankdarbis yra pastebimas, o tinkamai pristatytas – nuperkamas. Nepamirškite, jog kūryba nesibaigia vos sukūrus rankdarbį, ji tęsiasi gaminant tinkamą pakuotę, rengiant pristatomąjį tekstą, fotografuojant kūrinį, bendraujant su būsimu jo pirkėju. Todėl pristatykite ne tik savo rankdarbio nuotraukas, bet ir savo emocijas: kas įkvėpė sukurti rankdarbį, kas jums padeda išlaikyti kūrybiškumą, kokių privalumų (ypač – emocinių) turi rankų darbo dovanos, kokie pirkėjų atsiliepimai, kaip jūs jaučiatės, kai pamatote žmogų, dėvintį (besinaudojantį) jūsų sukurtą rankdarbį. 

Kūrybinis procesas 

Papasakokite, kaip kuriate rankdarbių dizainą, kokias medžiagas naudojate, kaip vyksta gamybos procesas. Ne visi jūsų rankdarbių pirkėjai išmano arba geba įvertinti medžiagų kokybę, todėl verta jiems apie tai papasakoti. Galite paminėti, kaip tobulinote gamybos technologiją, šiuo metu leidžiančią sukurti išties unikalius rankdarbius. Pavyzdžiui, „Šiandien gaminau seges. Kiekvieną segę 2-3 kartus padengiau apsauginiu laku, pabaigoje užtepiau blizgesio suteikiančio lako. Tai ilgokas procesas, tačiau labai svarbus gamybos etapas – neseniai sulaukiau atsiliepimo, jog segė nebuvo pažeista, netyčia įmetus ją skalbti.“ Tokiu būdu savo puslapio gerbėjus įtraukiate į kūrybos procesą, supažindinate su savo, kaip menininko, veikla. Galite pristatyti įvairius savo kūrybos etapus: pavyzdžiui, pateikti nuotrauką su įsigytais akmenukais papuošalams kurti, kokias priemones neseniai įsigijote gamybos procesui pagerinti, o kokias naudojate jau ilgą laiką, kaip derėtų prižiūrėti jau įsigytus jūsų rankdarbius, vaizdelius, kuriuose nufilmuotas jūsų rankdarbių gamybos procesas, taip pat naudingos nuorodos iš kitų interneto svetainių. 

Patvirtinimai 

Esate įgudęs tinkamai ir profesionaliai aptarnauti savo pirkėjus: greitai išsiunčiate užsakymą, į užklausas atsakote vos per kelias valandas, su pirkėjais tariatės draugiškai ir mandagiai. Dalis jūsų esamų puslapio gerbėjų jau yra pirkę jūsų rankdarbių, tačiau kiti vis dar delsia, svarsto. Šiems žmonėms reikia patvirtinimo, pavyzdžiui, tokio būsenos atnaujinimo: „Ką tik paruošiau siuntinius su rankdarbiais, kurių užsakymus gavau šiandien. Visada stengiuosi išsiųsti rankdarbius per 24 valandas nuo jų užsakymo, kad pirkėjams nereikėtų ilgai laukti“. Taip jūs supažindinate puslapio gerbėjus su savo verslo praktika, potencialiems pirkėjams padedate atsikratyti abejonių. Taigi užsiminkite apie tokius dalykus: kaip greitai išsiunčiate užsakytą rankdarbį, kaip pakuojate rankdarbį (galbūt pridedate nemokamą derančią pakuotę), ar kuriate pagal individualius užsakymus, kokioms su kūryba susijusioms organizacijoms (sąjungoms, asociacijoms) priklausote. 


Šaltiniai



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...