Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2012 m. sausio 31 d.

„Facebook“ puslapis: ką nauja pasakyti gerbėjams? (1 dalis)



100-tasis straipsnis – apie tai, kaip atrinkti įdomią informaciją ir ją paskelbti savo kūrybos gerbėjams socialiniame tinkle „Facebook“. Socialinis tinklas sudaro galimybes informuoti kūrybos gerbėjus apie jūsų naują rankdarbių kolekciją, parodas, kuriose ketinate dalyvauti, pristatyti tinklaraščius ir kitas interneto svetaines, kurios jums paliko įspūdį. Tačiau ilgainiui tai pradeda kartotis. O kaip pasakyti ką nors nauja, jei naujienų kūrybinėje veikloje nėra? 

Naujienų srautas „Facebook“ sienoje turėtų būti planuojamas. Pabandykite savo kūrybinę veiklą apibūdinti tam tikromis kategorijomis, kurios apimtų jūsų žinias ir įgūdžius tiek kuriant rankdarbius, tiek jais prekiaujant, juos reklamuojant. Įrašus „Facebook“ sienoje susiekite ir su asmeniniu požiūriu, emocijomis. Kiekvienai iš kategorijų suteikite pavadinimą ir priskirkite konkrečias žinias ar įgūdžius. 

Kategorijų pavyzdžiai galėtų būti tokie: metų laikai ir šventės, pasiūlymai ir kvietimai, vaizdai, rėmimas, emocijos, kūrybinis procesas, patvirtinimai. 

Metų laikai ir šventės 

„Facebook“ puslapio gerbėjai mėgsta būti pasveikinti Kalėdų, Velykų, Rugsėjo 1-osios ir panašių švenčių proga. Dažnai puslapių savininkai gerbėjams palinki ir gražaus savaitgalio. Taip pat informuokite apie svarbesnius sezoninius įvykius, nulemiančius jūsų rankdarbių dizainą. Pavyzdžiui, „Man labai patinka Kalėdų laikotarpis – jis kupinas laukimo, gerumo, visur aplink balta ir jauku. Tai įkvepia mane kurti labai asmeniškus rankdarbius.“ Asmeniniais jausmais praturtintas įrašas atkreips puslapio gerbėjų dėmesį, gali būti, jog jie norės pasidalyti savo asmeniniais išgyvenimais ir parašys komentarų. Taip pat praneškite apie renginius, kuriuose ketinate dalyvauti: kalėdinėje mugėje, rudens mugėje, Kaziuko mugėje. 

Parašykite minčių, idėjų apie asmenines šventes: gimtadienius, vestuves, krikštynas. Galbūt jūsų rankdarbiai išskirtinai susiję su konkrečia švente – tuomet nuolat apie tai priminkite savo kūrybos gerbėjams. Siūlykite dovanų, kurios būtų perkamos iš jūsų, idėjas: Įsimylėjėlių kepuraitės šv. Valentino dienai, apyrankė su sukaktuvininko vardu ir panašiai. Pasidomėkite ir kitomis progomis, kurios nėra plačiai minimos – gali būti, jog tai patrauks puslapio gerbėjų dėmesį. Pasveikinkite su pirmąja pavasario diena (juk po šaltos žiemos, sniego, trumpų dienų žmonės pasiilgsta žalumos, saulės), paminėkite Tarptautinę miego dieną (kovo 21-oji), Tarptautinę vaikų gynimo dieną (birželio 1-oji) – galbūt jūsų kuriami rankdarbiai vienaip ar kitaip susiję su šiomis šventėmis? Galite nurodyti savo mėgstamo rašytojo, dailininko, režisieriaus sukaktį. 

Pasiūlymai ir kvietimai 

Socialiniai tinklai sukurti abipusei komunikacijai palaikyti, todėl derėtų kalbėti ne tik apie savo veiklą ir planus, bet to paties teirautis ir puslapio gerbėjų. Pasidomėkite, paskatinkite rašyti komentarus, dalyvaukite diskusijoje. Žmonės guviai reaguoja į paprastus klausimus: „Sveiki! Ką ketinate veikti šią gražią šeštadienio popietę?“, „Kokį filmą rekomenduotumėte pažiūrėti savaitgalį?“, „Kokia buvo mieliausia jūsų gauta dovana?“, „Gal galėtumėte pasidalyti įdomių tinklaraščių nuorodomis?“ Galite užduoti klausimus, susijusius su jūsų kūrinių asortimentu, dizainu, elektroninės parduotuvės dizainu, kad puslapio gerbėjai galėtų išreikšti savo nuomonę; paprašykite jų patarimo. Padėkokite savo puslapio gerbėjams už palaikymą. 

Vaizdai 

Nuotraukos ir piešiniai „Facebook“ sieną daro patrauklią ir įdomią. Atkreipkite dėmesį į tai, kaip jūs patys peržiūrite naujienų srautą savo „Facebook“ paskyroje: turbūt dauguma mažiau skaito ilgoką tekstinę informaciją, tačiau nuotrauką spusteli gerokai dažniau. Taigi puslapio gerbėjų dėmesį patraukia vaizdai, todėl juos vertėtų reguliariai paskelbti „Facebook“ sienoje. Nuotraukose gali būti vaizduojami ne tik jūsų rankdarbiai, bet ir prekystalis mugėje, rankdarbių kūrimo proceso etapai, gražūs vaizdai pro jūsų dirbtuvės langą, vaizdai, kurie įkvėpė jūsų rankdarbių dizainą, žmonės, dėvintys, naudojantys jūsų sukurtus rankdarbius (modeliams leidus viešinti jų nuotraukas). 

Kokio pobūdžio naujienas jūs skelbiate savo „Facebook“ gerbėjų puslapyje? Ar stebite, kuris įrašas sulaukia daugiausia paspaudimų „Patinka“ arba komentarų?

Tęsinys – 2-oje dalyje.


Šaltinis


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...