Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. rugpjūčio 10 d.

Per didelė ar per maža rankdarbių kaina?



Ar rankdarbio kaina yra tinkama? Ar ji ne per didelė ir ne per maža? 

Ilgesnį laiką neparduodant rankdarbio už nustatytą kainą, nusprendžiama, jog tai – dėl per didelės kainos. Tokiu atveju galima šiek tiek sumažinti rankdarbių kainą, atsižvelgiant į kitų rankdarbių kūrėjų nustatytą kainą ir pagrindžiant didesnę rankdarbio kainą išskirtinėmis savybėmis, dizaino naujumo ir pan. 
Tačiau masinių prekių išpardavimams tinkantis sprendimas nelabai padeda rankdarbių versle. Tai nulemia pirkėjų suvokiama rankdarbio vertė: mažiau kainuojantis daiktas yra mažiau vertingas, ypač rankų darbo gaminiai, kuriems sukurti reikalingos ne tik medžiagos, idėja, bet ir darbas, patirtis, išmanymas. Sumažinus rankdarbių kainą, taip pat galima tikėtis sulaukti daugiau užsakymų. Tačiau vertėtų pasvarstyti, ar bus įmanoma visus užsakymus įvykdyti laiku; kiek pigesnių rankdarbių reikės sukurti, jog gautumėte tokį pat pelną (iš pajamų atimtos sąnaudos), kaip ir sukūrę vieną brangesnį rankdarbį; ar nuo spartaus kūrimo nenukentės idėjos, nesupanašės rankdarbiai, ar nebus mažesnė jų kokybė? Galbūt įmanoma nustatyti tokią kainą, kurį leistų gauti didesnį pelną, įdedant mažiau darbo? 

Kita neigiama tokio pasirinkimo pusė – su kitais rankdarbių kūrėjais pradedama konkuruoti kainomis, padaroma žala kūrėjams, pagrįstai nustačiusiems didesnę rankdarbio kainą. Ilgainiui konkuruojant vien tik mažesne rankdarbių kaina, smukdomas rankdarbių verslo įvaizdis, kadangi maža kaina retai siejama su meninę vertę turinčiais kūriniais. 

Pradedantiems rankdarbių kūrėjams vertėtų išsiaiškinti, kaip galima apskaičiuoti savo rankdarbių kainą. Nustatant kainą, įtakos taip pat turi pirkėjų psichologija, jūsų tikslai nustatant kainą. Atsižvelgę į visuos šiuos kainų sudarymo veiksnius, nustatysite kainą, kuri bus tinkamiausia jūsų rankdarbiams: tinkamai atspindės rankdarbių kokybę, meniškumą, bus pagrįsta, priimtina pirkėjams ir kurianti pajamas jums. 


Šaltiniai

How to Price Craft Strategically

Are Your Prices Unrealistic?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...