Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. rugpjūčio 30 d.

Kas lemia jūsų, kaip rankdarbių kūrėjo, įtaką?



Ką reiškia „turėti įtakos“? Būti įtakingam galima tiek realiame gyvenime, tiek internete. Komunikacijos specialistas D. Armano teigia, jog abiejose sferose buvimas įtakingu paremtas šešiais dalykais: pasiekiamumu, artumu, specializacija, tinkamumu, patikimumu ir pasitikėjimu. 

Pasiekiamumas. Šis veiksnys užtikrina, jog bus plačiai paskleistos idėjos ir sprendimai, galintys paveikti rankdarbių pirkėjų ir kitų rankdarbių kūrėjų mintis ir veiksmus. Todėl savo idėjas verta skleisti tiek tinklaraštyje, interneto svetainėje, teminiuose forumuose, tiek dalyvaujant mugėse, rengiant mokymus. 

Artumas. Kūrėjai savo rankdarbius gali lengviau pasiūlyti artimiesiems ir draugams, kadangi jau yra įgiję pastarųjų pasitikėjimą. Rankdarbius siūlant nepažįstamiems žmonėms, reikia nustatyti didesnę tikslinę rinką, nes tie žmonės mažai jus pažįsta, kad galėtų tinkamai įvertinti jūsų darbus. Taigi artumo veiksnys lemia, jog pasiūlius savo rankdarbių mokymus kaimynei ir draugei, tikėtina, jog abi sutiks juose dalyvauti ir rekomenduoti kitiems. Tačiau, norint, jog du nepažįstami žmonės sutiktų dalyvauti tokiuose mokymuose, rekomenduoti jus savo draugams, reikėtų paslaugą pristatyti žymiai didesniam būriui žmonių. 

Specializacija. Paprastai nuomonės apie konkretų įvykį teiraujamasi atitinkamos srities eksperto, kurio pastabos ir patarimai yra reikšmingi. Rankdarbių versle daug įtakos turi patyrę rankdarbių kūrėjai. Socialiniuose tinkluose įtaką gali daryti nebūtinai daug patirties turintys kūrėjai, bet ir tie, kurie aktyviai dalyvauja pokalbiuose, diskusijose, konkursuose ir taip kuria vertę rankdarbių kūrėjų bendruomenei. Jei šių kūrėjų nuomone pasitiki nemaža dalis rankdarbių kūrėjų bendruomenės, pelnoma eksperto reputacija. 

Tinkamumas. Daugiau įtakos rankdarbių kūrėjų bendruomenėse gali turėti tie žmonės, kurie susipažinę su bendruomenei aktualiais klausimais, problemomis, įvykiais. Skrebukų kūrėjų bendruomenėje daugiau įtakos gali turėti skrebukus, o ne papuošalus iš karoliukų kuriantis žmogus. 

Patikimumas. Šis veiksnys atsiranda žmonėms dalijantis mintimis, pasirenkant konkrečius sprendimus ir demonstruojant rezultatus. Rankdarbių kūrėjai, kurių sprendimai ir patarimai laikomi patikimais, turi gerą vardą, gauna rekomendacijų, jų darbai, pasirinkta technika aptariami forumuose, tinklaraščiuose. 

Pasitikėjimas. Nepaisydami mažos kai kurių rankdarbių kūrėjų patirties, ne visada patikimų jų pasirinkimų ir patarimų, mažos įtakos rankdarbių kūrėjų bendruomenėje, jais pasitiki draugai. Socialiniuose tinkluose žmonės dažnai pradeda sekti jų draugams patinkančios svetainės ar įmonės naujienas, prisijungia prie jų draugams patinkančių grupių. Jei draugai pasitiki kuo nors, dažnai pasitikime ir mes. Taigi daug draugų ir bičiulių turintis rankdarbių kūrėjas atrodys patikimas ir šių draugų draugams. Kuo daugiau žmonių buriasi aplink ir klauso patarimų, tuo didesnė rankdarbių kūrėjo įtaka. 

Atsižvelgiant į šiuos veiksnius, galima nustatyti, kas turi didžiausią įtaką jūsų, rankdarbių kūrėjų, bendruomenėje, kokiose srityse šių žmonių įtaka didžiausia, kaip galima pačiam didinti savo įtaka bendruomenėje. 

Vilija Butėnienė


Šaltinis

Pillars of the New Influence 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...