Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. liepos 7 d.

Rankdarbių verslo šūkiai arba kaip pašaukti pirkėją? (2 dalis)


1-os dalies tęsinys

Šūkius taip pat galima skirstyti pagal tam tikras savybes:

Rimų vartojimą: kai rimuojama su prekės ženklo pavadinimu, taip jį išryškinant ir išskiriant iš kitų rankdarbių verslų šūkių; kai prekės ženklo pavadinimas yra šūkyje, tačiau rimuojami kiti žodžiai – tokį šūkį lengviau nukopijuoti, kadangi prekės ženklo vardas nerimuojamas; kai vartojama aliteracija, sukuriant stiprų ir išraiškingą ritmą, kad sakinys būtų lengvai kartojamas. Šūkis, remiantis šia savybe, galėtų būti „Jauku su rankų darbo pagalve kartu“.

Įvardžių vartojimą: „tu“, „mes“, „jūs“. Įvardžio „tu“, „jūs“ vartojimas mažina atstumą tarp rankdarbių kūrėjo ir rankdarbių pirkėjo, sukuriant draugiško ir nuoširdaus pašnekesio atmosferą. Tikėtina, jog šių įvardžių vartojimas paskatins pirkėjus imtis veiksmų, nurodomų šūkyje. Pavyzdžiui, „Veltinuko smulkmenėlės“ sukūrė tokį šūkį - „kad Jums būtų jaukiau ir gražiau...“, „Kristinos rankų darbo papuošalai“ – „Ryškūs ir originalūs rankų darbo papuošalai Jums!“ Įvardis „mes“ šūkyje pristato organizaciją atstovaujančią komandą (rankdarbių kūrėjus), jos poziciją, įsitikinimus ir padeda pirkėjams atpažinti ir pasitikėti šia komanda. Tokio pobūdžio šūkį sukūrė „Felting by eglut“ – „Sukursim ką nors vilnonio bei jaukaus ir jums!“

Nekvalifikuotą palyginimą: šūkyje negalima minėti kitų rankdarbių kūrėjų pavadinimo, akivaizdžiai jų lyginti su savo rankdarbiais, kadangi tai prieštarauja LR įstatymams. Leidžiama netiesiogiai paminėti, jog pirkėjas, pasirinkęs jūsų rankdarbius, priims geresnį sprendimą, atrodys originaliau ir panašiai.

Žodžių „visada“, „kiekvienas“ vartojimą: šie žodžiai vartojami reklamų šūkiuose, kad būtų perteiktas rankdarbio visapusiškumas, apibrėžiama plati rankdarbio pritaikomumo sritis, rankdarbių kūrėjų įsipareigojimai pasiūlyti rankdarbių ar teikti su tuo susijusias paslaugas, apibrėžiamas platus rankdarbių pirkėjų ratas. Pavyzdžiui, „[rankdarbių verslo pavadinimas] – viskas, ką gražaus galima sukurti rankomis“.

Naujadarų kūrimą ir vartojimą: tokie neįprasti žodžiai įgauna prasmę tik tam tikrame kontekste, todėl yra itin gerai įsimenami.

Patarlių ir posakių pritaikymą: kadangi pastarieji yra žinomi daugeliui pirkėjų ir jau plačiai paplitę, suteikus jiems naują prasmę rankdarbių verslo šūkyje, galima greitai išpopuliarinti. Pavyzdžiui, „Rankdarbiai žmogų puošia“.

Žodžių žaismo pritaikymą: rankdarbių verslo pavadinimas gali sutapti su kasdienėje kalboje vartojamais žodžiais ir jų junginiais, tačiau šūkyje pavadinimas gali įgauti naują prasmę ar dviprasmiškumą.


Vilija Butėnienė

Šaltiniai

Stylistic Features of the Advertising Slogan

The Importance of Slogan for Branding

The Importance of Slogans

Extend Your Brand With The Right Campaign Slogan

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...