1-os dalies tęsinys
Rimų vartojimą: kai rimuojama su prekės ženklo pavadinimu, taip jį išryškinant ir išskiriant iš kitų rankdarbių verslų šūkių; kai prekės ženklo pavadinimas yra šūkyje, tačiau rimuojami kiti žodžiai – tokį šūkį lengviau nukopijuoti, kadangi prekės ženklo vardas nerimuojamas; kai vartojama aliteracija, sukuriant stiprų ir išraiškingą ritmą, kad sakinys būtų lengvai kartojamas. Šūkis, remiantis šia savybe, galėtų būti „Jauku su rankų darbo pagalve kartu“.
Įvardžių vartojimą: „tu“, „mes“, „jūs“. Įvardžio „tu“, „jūs“ vartojimas mažina atstumą tarp rankdarbių kūrėjo ir rankdarbių pirkėjo, sukuriant draugiško ir nuoširdaus pašnekesio atmosferą. Tikėtina, jog šių įvardžių vartojimas paskatins pirkėjus imtis veiksmų, nurodomų šūkyje. Pavyzdžiui, „Veltinuko smulkmenėlės“ sukūrė tokį šūkį - „kad Jums būtų jaukiau ir gražiau...“, „Kristinos rankų darbo papuošalai“ – „Ryškūs ir originalūs rankų darbo papuošalai Jums!“ Įvardis „mes“ šūkyje pristato organizaciją atstovaujančią komandą (rankdarbių kūrėjus), jos poziciją, įsitikinimus ir padeda pirkėjams atpažinti ir pasitikėti šia komanda. Tokio pobūdžio šūkį sukūrė „Felting by eglut“ – „Sukursim ką nors vilnonio bei jaukaus ir jums!“
Nekvalifikuotą palyginimą: šūkyje negalima minėti kitų rankdarbių kūrėjų pavadinimo, akivaizdžiai jų lyginti su savo rankdarbiais, kadangi tai prieštarauja LR įstatymams. Leidžiama netiesiogiai paminėti, jog pirkėjas, pasirinkęs jūsų rankdarbius, priims geresnį sprendimą, atrodys originaliau ir panašiai.
Žodžių „visada“, „kiekvienas“ vartojimą: šie žodžiai vartojami reklamų šūkiuose, kad būtų perteiktas rankdarbio visapusiškumas, apibrėžiama plati rankdarbio pritaikomumo sritis, rankdarbių kūrėjų įsipareigojimai pasiūlyti rankdarbių ar teikti su tuo susijusias paslaugas, apibrėžiamas platus rankdarbių pirkėjų ratas. Pavyzdžiui, „[rankdarbių verslo pavadinimas] – viskas, ką gražaus galima sukurti rankomis“.
Naujadarų kūrimą ir vartojimą: tokie neįprasti žodžiai įgauna prasmę tik tam tikrame kontekste, todėl yra itin gerai įsimenami.
Patarlių ir posakių pritaikymą: kadangi pastarieji yra žinomi daugeliui pirkėjų ir jau plačiai paplitę, suteikus jiems naują prasmę rankdarbių verslo šūkyje, galima greitai išpopuliarinti. Pavyzdžiui, „Rankdarbiai žmogų puošia“.
Žodžių žaismo pritaikymą: rankdarbių verslo pavadinimas gali sutapti su kasdienėje kalboje vartojamais žodžiais ir jų junginiais, tačiau šūkyje pavadinimas gali įgauti naują prasmę ar dviprasmiškumą.
Vilija Butėnienė
Šaltiniai
Stylistic Features of the Advertising Slogan
The Importance of Slogan for Branding
The Importance of Slogans
Extend Your Brand With The Right Campaign Slogan
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą