Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. liepos 13 d.

Kas sudaro rankdarbių prekės ženklą?


Prekės ženklo sukūrimas padeda išsiskirti iš konkurentų. A. Wheeler teigia, jog prekės ženklas padeda organizacijai palaikyti emocinius ryšius su klientais, tapti nepakeičiama ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Tai, kaip jūsų sukurtą prekės ženklą suvoks klientai, nulems jūsų sėkmę, pelnys pagarbą. 

Rankdarbių kūrėjams taip pat reikia kurti ir stiprinti savo prekės ženklą, norint, kad klientai grįžtų su pakartotiniais užsakymais, rekomenduotų jūsų darbus kitiems žmonėms ar dažnai lankytųsi jūsų rankdarbių galerijoje, netapatintų jūsų su konkurentais, tiksliai suvoktų, kokius rankdarbius siūlote, kokie yra jūsų išskirtinumai, palyginti su konkurentais. Paveiksle surašytos sritys, susijusias su prekės ženklo kūrimu ir stiprinimu ir tinkamos rankdarbių verslui. Apsvarstykite, kuriose srityse jau ėmėtės veiksmų. Užsibrėškite tikslą nuolat įvaldyti vis naujas sritis ir stebėkite, kaip skatinate savo klientus nuolat atsiminti jūsų rankdarbius.


Veikla gerės proporcingai jai skiriamam laikui. Todėl nuolat skirkite bent po mažai laiko patobulinti vieną ar kitą sritį.



Šaltinis

Wheeler, A. Designing Brand Identity– An Essential Guide for the Whole Branding Team. John Wiley and Sons, 2009. 

Kapferer, J. N. The New Strategic Brand Management. London, Kogan Page, 2003.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...