Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. birželio 6 d.

Kaip sukurti populiarius vaizdelius apie rankdarbius

Vaizdelis apie rankdarbius

Sukurę vaizdelį, apie kurį žmonės ilgai kalbėtų ir siūlytų pažiūrėti kitiems, galite pritraukti didelius srautus lankytojų į rankdarbių svetainę. Tai būdas reklamuoti prekės ženklą ir kurti pramogą žiūrovams. Vaizdelį peržiūrėję žmonės sužino apie jūsų rankdarbius, apsilanko jūsų interento svetainėje. Tokie vaizdeliai vadinami virusiniais, kadangi per trumpą laiką peržiūrimi daugybę kartų.






Dažniausiai populiariausiuose vaizdeliuose naudojami tokie elementai:
  • Muzika. Garsai padeda žiūrovams sutelkti dėmesį į vaizdelį. Geriausia būtų garsus sukurti patiems, kad nebūtų pažeidžiamos autorių teisės.
  • Trumpa trukmė. Stenkitės per 15 – 20 sekundžių sudominti žiūrovus ir išlaikyti jų dėmesį. Vaizdelio pradžia turėtų paskatinti pažiūrėti vaizdelį iki galo; neįdomi pradžia gali nuvilti žiūrovus, o jūsų vaizdelis liks neperžiūrėtas. 5 pirmosios sekundės labiausiai prikausto žiūrovus, todėl tuo metu reikėtų parodyti ką nors neįprasta, netikėta, sukrečiančio.
  • Žvalus muzikos ritmas. Trumpos trukmės vaizdeliams tinka greita melodija.
  • Greitai besikeičiantys vaizdai. Nuosekliai rodomas tas pats vaizdas žiūrovams gali pasirodyti nuobodus.
  • Juokingas ir suprantamas vaizdelis. Žmonės labiau mėgsta persiųsti vieni kitiems juokingus vaizdelius, todėl linksmi vaizdeliai greičiau paplinta. Humoras, naudojamas vaizdelyje, turėtų būti suprantamas įvairiems vartotojų segmentams. Galima parodijuoti dainas, filmus, naujus įvykius.
  • Patrauklus pavadinimas. Žiūrovus pažiūrėti konkretų vaizdelį gali paskatinti neįprastas ir originalus pavadinimas.
  • Vaizdelio idėja svarbesnė nei turima įranga. Daugiau dėmesio reikėtų skirti idėjai tobulinti; įdomus siužetas gali būti nufilmuotas ir mėgėjiškai. Internete žmonės naršo norėdami išspęsti problemas ir pasilinksminti, todėl vaizdelyje reikėtų suderinti šiuos abu poreikius.
  • Neturi būti akivaizdi reklama. Žmonės nėra linkę persiųsti vieni kitiems reklaminių vaizdelių, nebent jie tikrai įspūdingi.
  • Vaizdelio paskelbimas. Prieš paskelbiant vaizdelį viešai, galima sukurti 3 – 5 vaizdelius ir leisti juos apibūdinti draugams: kokia jų nuomonė, kuris vaizdelis įdomiausias, keisčiausias, apie kurį daugiausiai būtų kalbama. Sukurtą vaizdelį paskelbkite youtube.com, savo ar susijusiuose tinklaraščiuose, forumuose, facebook.com puslapyje ir savo draugams.
  • Galimybė perkurti vaizdelį. Jūsų sukurtas vaizdelis turėtų paskatinti kitus žmones sukurti patobulintą panašų vaizdelį, kūrybiškiau pateikti jūsų idėją. Vaizdeliai greičiau plinta, jei yra kuriami serijomis.


Vilija Butėnienė


Šaltiniai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...