Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2012 m. rugpjūčio 16 d.

Keblu parduoti rankdarbius? Klausimai, kuriuos turėtumėte užduoti sau

Kaip parduoti rankdarbių?

Sėkminga rankdarbių prekyba sulėtėjo ir tapo sudėtingiau parduoti rankdarbių? Metas įvertinti savo veiklą: galbūt liko nepastebėta galimybė ar pamiršta svarbi aplinkybė.

Rankdarbiai

Ar tobulinate rankdarbių kūrimo techniką?

Ar domitės naujomis medžiagomis ir šias naujoves pritaikote kurdami rankdarbius?

Ar esate sukūrę savitą rankdarbių stilių? Ar pavienius rankdarbius lengvai galima priskirti jūsų braižui?




Rankdarbių rinkodara

Ar turite interneto svetainę, kurioje prekiaujate rankdarbiais?
Ar jūsų rankdarbių galima rasti didelėse elektroninėse rankdarbių prekyvietėse (pavyzdžiui, „Etsy“)?
Ar jūsų darbai lengvai randami, naudojantis paieškos sistemomis (pavyzdžiui, „Google“)?
Ar dalyvaujate mugėse, rankdarbių turgeliuose ir pan.? Ar turite įdomų ir patogų apžiūrėti prekystalį?
Ar žinote, kokiu būdu jūsų pirkėjai norėtų įsigyti rankdarbių: kur jiems patogiausia sužinoti apie jūsų rankdarbius ir juos apžiūrėti?
Pastaruoju metu padidinote ar sumažinote savo rankdarbių kainą? (Daugiau apie tai - straipsnyje „Per didelė ar per maža rankdarbių kaina?“)
Ar rankdarbio kaina gerai matoma: ar aiškiai nurodyta rankdarbio aprašyme interneto svetainėje, rankdarbio etiketėje ant prekystalio?
Ar išsamiai pristatote savo kūrinius, o ne vien pateikiate jų nuotraukas?
Ar bendraujate su esamais ir būsimais rankdarbių pirkėjais socialinių tinklų profiliuose?
Ar reklamuojate savo rankdarbius? Kur, kokia forma, kaip dažnai? Koks šios reklamos efektyvumas?
Ar jūsų rankdarbiai buvo pristatyti spaudoje?
Ar teikiate išskirtinių pasiūlymų (kainų nuolaidas, išankstinę galimybę apžiūrėti naują rankdarbių kolekciją ir pan.) nuolatiniams pirkėjams?

Bendradarbiavimas

Ar bendradarbiaujate su kitais rankdarbių kūrėjais? 
Ar palaikote nuolatinius ryšius su kitais rankdarbių kūrėjais, pirkėjais, ar susisiekiate tik tuomet, kai norite parduoti rankdarbių?
Ar priklausote rankdarbių kūrėjų draugijoms?
Ar dalyvaujate rankdarbių konkursuose, rankdarbių mokymuose, kur galėtumėte susipažinti su bendraminčiais?
Ar savo artimiesiems ir draugams pasakojate apie savo rankdarbius?
Ar mugių, parodų, konkursų metu bendraujate su lankytojais, kalbate apie savo rankdarbius? Ar pasiteiraujate, kas jiems patinka?
Ar mugių, parodų, konkursų metu stengiatės pabendrauti su kuo daugiau žmonių? 


Įvertinę, kokiomis galimybėmis dar nepasinaudojote arba ką darote šiek tiek kitaip, galite keisti savo veiklą, inicijuodami pokyčius. Nesistenkite iškart pakeisti visų savo veiksmų - galbūt jums tetrūksta pakeisti vieną dalyką, labiausiai trukdantį sėkmingai prekybai.


Vilija Butėnienė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...