Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2012 m. balandžio 30 d.

Rankdarbių interneto svetainė: kokia ji turėtų būti?


Gera rankdarbių interneto svetainė: lankytojai neturėtų svarstyti, apie ką ji



Ar turite savo rankdarbių interneto svetainę? Jei taip, tuomet šaunu - galite plėsti savo kūrybos gerbėjų ratą internete. Tačiau ar tikrai žinote, kodėl turite šią svetainę, ko ja siekiate? Kartais verta pažvelgti tiriamu žvilgsniu ir įvertinti, ar judate pagal pirminį sumanymą. O kuo turi pasižymėti gera rankdarbių interneto svetainė? Šiame straipsnyje - keli geros svetainės požymiai.

Dažnai atnaujinamas turinys. Tokiam turiniui palankesnės paieškos sistemos, todėl dažnai atnaujinama interneto svetainių informacija dažniau ir rodoma paieškoje. Lankytojų srautas didėja, kadangi informaciją apie jus ir jūsų rankdarbius lengva rasti. Rekomenduojama reguliariai rašyti tinklaraštį, kuris būtų pagrindinė ar papildoma interneto svetainės dalis. Įkvepiantį tinklaraštį „Rinkodara rankdarbiams“ aprašė čia.

Pritaikyti gerosios praktikos pavyzdžiai. Jeigu trūksta idėjų, kaip galėtumėte patobulinti savo interneto svetainę, apsilankykite kitose: stebėkite, kaip patogiau skaityti informaciją, kas pritraukia dėmesį, paskatina ilgiau likti toje interneto svetainėje. Apie interneto svetaines, kūrybiškai organizuojančias pirkimą galite perskaityti čia.

Apie ką jūsų interneto svetainė? Apie jūsų kūrybos gerbėjus! Skiltyje „Apie“ praneškite jiems, kaip jūsų rankdarbiai praturtintų jų gyvenimus, kokią naudą jie gauna, pirkdami jūsų rankdarbius. Bandykite įsivaizduoti, kokiomis charakteristikomis pasižymintys žmonės daugiausia lankysis jūsų rankdarbių interneto svetainėje - turinį kurkite pagal jų poreikius. Stengimasis įtikti visiems lankytojams gaišina laiką. Jūsų kūrybinė patirtis, išsilavinimas taip pat svarbūs, tačiau visos skilties neturėtų užimti. Juk žmonėms dažnai įdomu skaityti tai, kas rašoma jiems ir apie juos.

Konkrečios ir aiškios skelbiamos žinutės. Kokį tikslą keliate savo interneto svetainei? Ar jis yra paskatinti pirkti, prenumeruoti naujienas, susisiekti su jumis dėl specialių pageidavimų? Jeigu skelbiate nuolaidą, ne tik ją nurodykite, bet ir parašykite, ką lankytojai turėtų atlikti. Pavyzdžiui, „20 proc. nuolaida kalėdiniams rankdarbiams, spauskite šią nuorodą ir peržiūrėkite šiuos rankdarbius!“ Jeigu valdote kelias rankdarbių interneto svetaines, verčiau pasirinkite vieną, kurioje ir didinsite savo žinomumą, pristatysite savo prekės ženklą. 

Lankytojų srautas yra kuriamas, o ne kuriasi pats! Džiugu, jeigu jūsų rankdarbių svetainėje talpinami šmaikštūs, lyriški tekstai, o rankdarbiai išties labai originalūs, galbūt net vieninteliai rinkoje. Tačiau paieškoje tokia rankdarbių svetainė gali būti nurodoma toli gražu ne pirmuosiuose paieškos lapuose, o susidomėję lankytojai gali prarasti kantrybę peržiūrėti šešis ar daugiau paieškos puslapių... Todėl verta pasirinkti 5 - 10 raktinių žodžių (gali būti jų frazės)ir juos minėti visoje interneto svetainėje, pavyzdžiui, rankdarbių aprašymuose, tinklaraščio įrašuose. Ar nepamirštate naujos informacijos paskelbti ir socialiniuose tinkluose?

Kontaktinė informacija. Ar susidomėję lankytojai gali lengvai rasti jūsų kontaktus?

Gera rankdarbių interneto svetainė yra kuriama ilgesnį laiką. Kad apsvarstytumėte interneto svetainės tikslus, sukurtumėte originalų dizainą, surinktumėte dalį informacijos, kurią ketinate skelbti ateityje, reikia laiko.


Vilija Butėnienė

Šaltiniai

7 Common Small Business Website Mistakes

Build a Killer Website: 19 Dos and Don'ts

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...