Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2012 m. vasario 29 d.

Naujas „Facebook“ profilio dizainas – „Timeline“ puslapiams



Šiandien suteikta galimybė ne tik asmeniniams, bet ir įmonių puslapiams „Facebook'e“ sukurti savo „Timeline“. Kodėl apie juos daugelis tinklaraštininkų kalba dabar? Todėl, kad dabartinis „Facebook“ gerbėjų puslapio dizainas egzistuos iki 2012 metų kovo 30 dienos, vėliau visiems puslapiams bus suteikta „Timeline“ išvaizda.

Kad sužinotumėte, kaip atrodys naujasis puslapio dizainas, apsilankykite „Rinkodaros rankdarbiams“ gerbėjų puslapyje.
Kaip matyti, itin keičiasi viso puslapio dizainas.




Pagrindinė puslapio nuotrauka (1) tampa puikiu savo veiklos pristatymu: joje galima parašyti verslo šūkį,  pateikti savo kūrinių ar jūsų verslo esmę atspindinčią nuotrauką. Pagrindinėje nuotraukoje draudžiama skatinti spausti mygtuką „Patinka“, skelbti apie išpardavimus, pateikti kontaktinę informaciją. Nemažai žinomų prekių ženklų talpina įspūdingas nuotrauka ir savo šūkį. Kurdami pagrindinę nuotrauką, atsiminkite, jog standartinis jos dydis 851px ir 315px.

Profilio nuotrauka - logotipas (2), besisiejantis su verslu. Standartinis dydis 180px ir 180px.

Puslapio pavadinimas, gerbėjų skaičius ir apie jūsų prekės ženklą kalbančių žmonių skaičius (3) pateikiami iškart po pagrindine nuotrauka.

Laukelyje „Apie“ (4) galima nurodyti pagrindinę informaciją apie verslą (kokie produktai, paslaugos, kontaktinė informacija).

Nuotraukos, renginiai, papildomos programos rodomos kiek žemiau, puslapio dešinėje (5). Jų eiliškumą galima keisti pagal svarbą.




Naujasis dizainas leidžia pasirinkti, ką rodyti gerbėjų puslapio sienoje. Pavyzdžiui, pasirinkus „Paslėpti puslapyje“ („Hide from Page“), galima nustatyti, jog nebus rodoma atnaujinta pagrindinė jūsų puslapio nuotrauka. „Iškelti į viršų“ („Pin to Top“) jūsų paskelbtą įrašą rodys sienos viršuje.

Pasirinkę ir peržiūrėję naująjį dizainą, galite jį publikuoti viešai, paspaudę mygtuką „Publish“.

Daugiau informacijos apie naująjį „Facebook“ gerbėjų puslapio dizainą galite rasti oficialiame „Facebook“ vadove čia (anglų k.).

Ką manote apie naująjį „Facebook“ profilio dizainą („Timeline“)? 


Vilija Butėnienė

4 komentarai:

Adatytė rašė...

asmeniškai man nepatinka, sunku gaudytis, tačiau ilgainiui teks priprasti

Vilija rašė...

Taip, šis „Facebook‘o“ sprendimas sulaukia nemažai vartotojų kritikos. Tačiau patys kūrėjai pabrėžia, jog naujasis dizainas suteikia galimybę išryškinti svarbiausius įrašus, lengviau tvarkyti skelbiamą informaciją.

Manau, jog Jums pavyks priprasti prie šių pakeitimų ir puikiai pasinaudosite jų privalumais!

Annie rašė...

Pastabėlė, verčiant turbūt ne taip supratote tekstą. Pagrindinė puslapio nuotrauka: joje NEGALIMA rašyti kontaktinės informacijos, skatinti prisijungti ar pranešti draugams :)
http://ads.ak.facebook.com/ads/FacebookAds/Pages_Product_Guide_022712.pdf


O šiaip man asmeniškai patinka www.facebook.com/mokipay dizainas. :)

Vilija rašė...

Dėkoju už pastabą, klaidą ištaisiau. :)

Jūsų nurodytas dizainas - aiškus,stilingas :)

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...