Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. gruodžio 29 d.

Rinkodaros sprendimai naujiesiems 2012-iesiems metams





Prasidedant naujiems metams, suskumbame kelti tikslus sau, planuoti ateinančių metų darbus. Kokius rankdarbių rinkodaros sprendimus vertėtų priimti ir įgyvendinti 2012-aisiais? 

Tai keli sprendimai, kuriuos derėtų įtraukti į darbų sąrašą ateinančiaisiais metais: 

Reguliariai skelbti įrašus, naujienas. Nemaža dalis rankdarbių kūrėjų yra sukūrę paskyras socialiniuose tinkluose, rašo tinklaraščius, tačiau įrašai reti, jų paskelbimo laikas retai nuspėjamas. Todėl ilgainiui interneto svetainės lankytojai pasirodo rečiau. Vertėtų stengtis paskelbti naują įrašą bent kartą per savaitę. Įrašų antraštėse ir pačiame tekste vartokite kuo daugiau raktinių žodžių, susijusių su jūsų kūriniais ir veikla.

Prasidėjus naujiems metams, pristatyti naujus kūrinius ar jų kolekcijas. Taip savo kūrybos gerbėjams parodysite, jog kruopščiai planuojate savo kūrybinę veiklą, nestokojate naujų sumanymų. Ar atsimenate, kokios rankdarbių kūrimo tendencijos skelbiamos 2012-iesiems? (Anksčiau apie tai rašiau čia.) 

Reklamos kampanijas planuoti strategiškai. Stenkitės, jog reklamos apie jūsų rankdarbius vieta ir laikas būtų planuojami iš anksto, o ne impulsyviai perkami prireikus. Suplanuokite, kokiuose leidiniuose ar interneto svetainėse norėtumėte matyti savo reklamą (aš šiuos leidinius ir interneto svetainių tekstus skaito potencialūs jūsų kūrinių pirkėjai?), kokiu dažnumu skelbsite apie savo kūrinius. Be to, planuojant reklamos kampaniją iš anksto, galima paieškoti pigesnių alternatyvų, pavyzdžiui, tradicinę reklamą keisti į netradicinę

Tapti savo srities autoritetu. Numatykite, jog esamus savo pirkėjus ir tuos žmones, kurie nėra girdėję apie jūsų kūrinius, paveiksite ir pritrauksite demonstruodami savo lyderystę konkrečioje srityje: skelbsite straipsnius, rašysite elektronines knygas ir tinklaraščio įrašus, kursite vaizdelius. 

Kurti ir plėtoti asmeninę ženklodarą. Parenkite sprendimus, kurie padėtų pristatyti jus ir jūsų prekės ženklą taip, jog jus galėtų surasti tie, kuriems reikia būtent jūsų teikiamų paslaugų ir kūrinių. Daugiau apie asmeninę ženklodarą čia ir čia

Sukurti ir pristatyti savo rankdarbių verslo šūkį. Kad žmonės lengviau įsimintų jus ir jūsų kūrinius, atskirtų juos iš kitų, galite sukurti šūkį, apibrėžiantį jūsų prekės ženklą, veiklos principus, vertybes. Daugiau apie tai čia ir čia

Kritiškai įvertinti savo interneto svetainę. Jūs esate pripratę prie savo interneto svetainės dizaino, turinio. Pasistenkite pažvelgti į interneto svetainę naujai, kaip žmogus, anksčiau negirdėjęs nieko apie jus ir jūsų kūrinius. Kokį įspūdį toks žmogus gali susidaryti apie jūsų veiklą? Ar patogu rasti reikalingą informaciją? Ar patogu rūšiuoti duomenis? Ar patogi nuotraukų peržiūra? Ar įdomūs ir patrauklūs aprašymai? Galbūt akį rėžia netinkamos interneto svetainės detalės? Jei kurį laiką nekeitėte interneto svetainės išvaizdos, tai galite padaryti prasidėjus naujiems metams: kita spalva, piešinys, nežymūs teksto išdėstymo pakeitimai suteiks naujumo įspūdį. 

Vertinti nuolatinius pirkėjus. Žmonės, kurie nuolat perka jūsų kūrinius, rekomenduoja jus kitiems, yra didelė vertybė. Raskite laiko ir išradingai padėkokite jiems. Galite pasiteirauti, ar jie galėtų parašyti atsiliepimų apie jūsų kūrinius. 

Veikti išradingiau, o ne sunkiau ir daugiau. Daugelis rankdarbių kūrėjų patys ir kuria, ir pardavinėja, ir reklamuoja rankdarbius, ir bendrauja su pirkėjais, ir rašo tinklaraštį, ir skelbia naujienas interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose, ir planuoja laiką, kurį skirs mugėms ir kitiems renginiams. Tai be galo daug skirtingų veiklų, kurioms reikia skirti nemaža dėmesio ir pastangų, todėl noras pasiūlyti visiems ir viską yra neįmanomas. Derėtų nustatyti, kokia kryptimi ketina eiti (kaip pozicionuoti savo veiklą), kam ir kaip pristatyti ir parduoti savo kūrinius, kokias rankdarbių kolekcijas ir kaip dažnai jas pristatyti kūrybos gerbėjams. Svarbiau yra sumaniai ir išradingai susitelkti į kelias konkrečias sritis, o ne daug jėgų, laiko, lėšų skirti visoms sritims. 

Ir dar truputį apie rinkodaros sprendimus ir jų įgyvendinimą. Jeigu norite daugiau pasiekti, daugiau svajokite, kurkite savo veiklos viziją, daugiau ir pasižadėkite, ką konkretaus ketinate nuveikti, jog priartėtumėte prie šios vizijos. Viziją sukurti bus paprasčiau, jei prisiminsite, kodėl ėmėtės šios veiklos, kodėl pradėjote kurti, kaip pradėjote siūlyti ir kitiems pirkti jūsų kūrinius. Svajonės turėtų virsti įkvepiančiu planu, apie kurį nuolat galvotumėte, kuris skatintų jus imtis naujų užduočių ir susidoroti su sunkumais. 


Šaltiniai 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...