Kaip pristatyti save rankdarbių rinkoje?

Padidinti savo, kaip rankdarbių kūrėjo, žinomumą, galima 5 etapais. Vienas iš jų – nuolatiniai pranešimai apie jūsų kūrybą spaudoje. Priežasčių, kodėl apie jus turėtų parašyti žurnalistai, nemažai...

Kaip tinkamai aprašyti rankdarbį?

Geras rankdarbio aprašymas įtikina potencialius pirkėjus įsigyti rankdarbį. Jis ypač svarbus prekiaujant internete, kadangi elektroninės parduotuvės lankytojai neturi galimybės asmeniškai apžiūrėti rankdarbio.

Rankdarbių mugė: prieš ją ir jos metu

Kokius veiksmus atlikti, į ką atkreipti dėmesį dalyvaujant rankdarbių mugėje? Apsisprendus dalyvauti mugėje ir iki jos pradžios likus 1 – 2 mėnesiams, reikėtų...

Kas sudaro rankdarbių kainą?

Tam tikrais atvejais atsiranda prieštaringumų tarp stipraus kūrėjo emocinio ryšio su rankdarbiais ir būtinybės įvertinti rankdarbius pinigais. Kartais tokie prieštaringumai nulemia, jog rankdarbiams nustatoma per didelė arba per maža kaina.

Kaip sudominti rankdarbių pirkėjus?

Klausykite pirkėjų. Klauskite jų nuomonės dėl naujų rankdarbių dizaino, išklausykite jų pageidavimus. Būkite kantrūs ir maloniai patarkite, padėkite visiems pirkėjams...

2011 m. birželio 2 d.

Renginiai: kaip jais pritraukti pirkėjų


Įdomūs renginiai pritraukia minias smalsių lankytojų. Tai – vienas iš būdų pristatyti save potencialiems pirkėjams, didinti visuomenės palankumą. Renginiai taip pat gali praplėsti ir sustiprinti rankdarbių kūrėjo ryšius su tiksline rinka, nulemti jos požiūrį į prekės ženklą.

Kelios priežastys, kodėl verta organizuoti renginius rankdarbiais besidomintiems žmonėms:

· Rankdarbių kūrėjai gali susitapatinti su konkrečia tiksline rinka, jos gyvenimo būdu. Siekiant sustiprinti „Jauku.lt“ prekės ženklą, parduotuvės atidarymo šventėje buvo suorganizuotas skulptūrų iš šieno kūrimas.


Jaukumą kūrė didelis stalas ir aplink jį susėdę įvairaus amžiaus lankytojai – tarsi didelė senovės lietuvių šeima. Buvo siekta pritraukti natūraliomis medžiagomis besidominčių žmonių, kūrybingų ir smalsių asmenybių.

· Rankdarbių kūrėjai gali siekti išreikšti paramą tikslinei auditorijai arba konkrečiai socialinei problemai spręsti. „Partizaninio mezgimo“ judėjimo nariai Japonijoje, kovodami su abejingumu ryškiai dažytai vilnai, kuri sukelia alergijas, išdėliojo mezginius išilgai traukinio bėgių. Tokia akcija kartojama reguliariai: įvairūs megzti rankdarbiai kabinami traukiniuose, apmezgami miesto suoliukai. Panašus judėjimas yra ir JAV: jo nariai mezginiais ir nėriniais apvyniojo lempų stulpus, kelio ženklus.


· Rankdarbių kūrėjai siekia sukurti pramogą lankytojams ar pirkėjams. Didžiojoje Britanijoje esančioje galerijoje-kavinėje galima užsisakyti nertų patiekalų – dešrelių, kiaušinių, pyragėlių, uogienės. Čia galima gauti ir tikros arbatos ir lengvų priešpiečių. Tokia pramoga kelia susidomėjimą ir smalsumą, nerti rankdarbiai pateikiami šiuolaikiškai ir kūrybiškai.



Panašią pramogą siūlo ir kiti rankdarbių kūrėjai.



· Sužadinami jausmai ir sukuriami pojūčiai. Įspūdingoje parodoje, vykusioje Australijoje, buvo sukurtas matematinį modelį atitinkantis koralų rifas. Ilgą laiką buvo tikėta, jog neįmanoma sukurti tokio modelio, kol nustatyta, kad nėrimas vąšeliu – tinkamiausias būdas tai padaryti. Kitas australų menininkas iš paprastų drabužių sukūrė įvairias žmonių veido išraiškas ir jas nufotografavo. Nors netiesiogiai, tačiau tokios parodos stiprina rankdarbių, kaip mokslo ir meno kūrinių, įvaizdį.



· Sustiprinamas įmonės įvaizdis. Mados namų surengtas projektas, kurio metu dizaineriai ir menininkai iš gamybos atraižų sukūrė skulptūras, rodo įmonės novatoriškumą, gebėjimą bendradarbiauti. Todėl tikėtina, jog klientai palankiau vertins jų kūrinius ir teiks pirmenybę.



Taigi, pasirinkus tinkamą renginį, kuris būtų unikalus, sustiprintų prekės ženklą, kuriame apsilankytų tiksliniai vartotojai, kuris sulauktų teigiamo vertinimo, galima stiprinti santykius su tiksline rinka ir su prekės ženklu susijusius įsitikinimus.


Vilija Butėnienė

Šaltiniai

Kotler, Ph.; Keller, K. L. 2007. Marketingo valdymo pagrindai. Klaipėda: Logitema. 436 p. ISBN 978-9955-98-526-6.

The 'social knitwork': Guerrilla knitters take on Tokyo

Kate's Cafe Serves Crocheted Food

Hyperbolic Coral Reef- experimental mathematics through craft

fendi: fatto a mano for the future

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...